keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Good days always end in bar fights


Eilinen ilta venyi aika pitkäksi, tulin kotiin siinä neljältä aamulla. Sitä tämä kesä teettää. Heräsin ihme ja kumma tänään kuitenkin ilman krapulaa. Tosin heräsin vasta tossa kahden aikaan, oops!


Näin tänään kaverieita, mentiin ravintolaan syömään, ja sen jälkeen yksille. Olen erittäin ylpeä että kävelin kotoa kaupunkiin, enkä mennyt bussilla niinkuin mun teki tietty mieli. Ravintolassa otin kana salaatin ilman sitä jotain ihme mönjä kastiketta (=turhia kaloreita). Oli muuten ihan törkeen hyvää. Illalla olis vielä tarkoitus mennä baariin. Tarkoituksena on vetää hillityt perseet yhden mun parhaan kaverin kanssa.



Siitä voikin siirtyä seuraavaan aiheeseen. Epätoivoiseen laihtumiseen. Kun ei se kesällä ole niin helppoa. Okei, en mä nyt ole ihme kyllä lihonnutkaan tällä dokaamisellani, mutta haluaisin oikeasti nyt laihtua! Huomenna ja perjantaina on sit taas tiukka linja. Tämä siis tarkoittaa ei baareilulle ja muullekin hauskanpidolle.



Olen muuten pannut merkille, että hiusten harvenemisen, huonokuntoisten kynsien, sekä jatkuvan masennuksen lisäksi tämä jatkuva laihdutus on huonontanut mun immuuni järjestelmää. Olen taas kipeä. Viimeksi olin kipeänä ehkä noin 2 viikkoa sitten. Ei oo kiva. Nyt oon ihan nuhainen, nenä vuotaa ja ääni on ihan pois.



Palaillaan huomenna, nyt täytyy alkaa meikkaa. Huomenna olis tarkoitus ottaa aurinkoa, ja lukea Terveys lehtiä ja Sofi Oksasen Stalinin lehmät kirjaa. Olen muuten tosi tyytyväinen että ostin sen, ainakin tähän mennessä se on ollut ihan loisto kirja :)






Lots of love,

Marissa

3 kommenttia:

  1. Itse en talvisin juurikaan käy baareissa, joten mun mielestä kesällä pieni irtiotto on ihan sallittua;) Itsekin oon ihan koukussa kaikkiin terveyslehtiin ja kirjoituksiin, antaa pientä poltetta olla vähän armollisempi omaa kehoaan kohtaan. Ja muista että muutoksen vakiinnuttaminen on aina vaikeinta, joten jos karsit prosessissa itseltäsi kaiken kivan ja hauskuuden, ei muutoksesta tule pysyvää. Musta kun tuntuu että järki tässä lähtee väkisinkin ja masennusta on melkein mahdoton välttää, niin yritän pitää itseni positiivisena niin hyvin kuin mahdollista. Ja hei, loppujen lopuksi ilo ja ystävät on se syy miksi täällä ollaan;) Frendeistä eristäytyminen on varmasti yksi pahimmista jutuista mitä tällä voi itselleen tehdä!

    Voimia <3

    VastaaPoista
  2. Olitko Amarillossa vaahtobileissä?:D Saattaa olla että törmättiinki :D

    VastaaPoista
  3. Välillä on niin, ettei ole hyviä vaihtoehtoja. Uskon ja tiedän tunteen! Sä kyllä selviät mistä vaan:>!

    VastaaPoista