tiistai 19. heinäkuuta 2011

Operation Fabulous

Sori ettei musta ole taas kuulunut pariin päivään. Vai onko siitä jo pidempään? En yhtään muista koska kirjoitin tänne viimeksi. Ennen niitä lauantain juhlia? Niin kai. Kauheasti on tapahtunut sen jälkeen... en tiedä mistä aloittaa. Olen viettänyt yhden uuden kaverin kanssa tosi paljon aikaa. Mulla on ollu tosi hauskaa, ja oon huomannut että se saa mut jotenki tosi paljon sosiaalisemmaksi.




Puhutaan tän mun kaverin kanssa tosi usein kaikista kauneushoidoista ja leikkauksista yms. Josta päästäänkin tän postauksen aiheeseen. Otsikko kertoo kaiken. Eli olen tässä alkanut miettimään, että mitä oikeasti saavuttaisin jos laihtuisin tavoite painooni? Paljon joo, mutta en tarpeeksi. Mikai tyytyä vähempään kun voisi saada kaiken. Laihtuminen on tietysti tämä mun "päätavoite", mutta sit sen lisäksi voisi alkaa miettimään vähän enemmän muutakin ulkonäköä. esim. hampaiden valkaisu olis erittäin jees, ja tän monen vuoden kahvin juonnin ja satunnaisen oksentelun jälkeen ihan semi tarpeellinen. Mun omat rumat ja hauraat kynnet voisin vaihtaa geelikynsiin. Ja sit itseruskettavaakin vois alkaa käyttää, kun tää mun kalpea iho saa mut näyttämään vieläkin leveämmältä. Ja joku sali jäsenyys vois auttaa laihtumista ja kiinteyttämistä huomattavasti.

.


Tää kaikki vie tietty rahaa, joten nyt alkoi myös tää mun töiden haku ihan kympillä. Mä tarviin työpaikan, jotta voin alkaa sietämään omaa ulkonäköäni paremmin. Jos haluan että peilistä näkyy kerrankin jotain omaa silmää miellyttävää, niin sitten se vaatis kyllä pientä rahallistakin panostusta. Ja siis niin kuin jo sanoin, laihduttamista en todellakaan aio lopettaa, mutta olen vain havainnut, että laihtuminen ei tosiaan riitä tekemään musta kaunista.


Ja siis tästä mun uudesta kaverista. Se on siis ulkonäkönsä suhteen niin perfektionisti, et pientä tervettä (vai mun kohdalla epätervettä, kuka tietää..) alemmuuden tunnetta on tosiaankin havaittavissa. Ens viikolla olis tarkoitus käydä laittaa noi kynnet ja itseruskettavaa laitan tänään. Ja alkoholilla sekoiluja täytyy ehdottomasti rajoittaa.




Wish me luck on operation fabulous ;)




Lots of love,

Marissa

1 kommentti:

  1. Tota ihan samaa oon miettiny viime päivinä ja oon ite kans alkanu panostaa "terveyteen ja kauneuteen " ja se tuntuu yllättävän hyvältä + se vie ajatuxet pois ruuasta ;)

    VastaaPoista