perjantai 29. heinäkuuta 2011

Theres always time calling for me (metripostaus)




Johonkin se aika aina hukkuu. Viime postaukseen oli joku ihana anonyymi kommentoinut, että minusta ei ole taas kuulunut. En tiedä miksi, mutta oli jotenkin kiva huomata että mua on kaivattu. Ei noin ole ikinä ennen tapahtunut :)

Aika valuu sormien välistä koko ajan muutenkin. Maanantaina piti alkaa dietti, mutta yhtäkkiä onkin jo perjantai, ja niin jäi tälläkin viikolla laihtumiset laihtumatta. Joka päivä mä juoksen johonkin, poukkoilen paikasta toiseen. Valvon pitkään, ja herään joskus iltapäivän puolella.

Tänään pitäis taas vaihtaa viihteelle perjantain kunniaksi. Tarkoitus on mennä baariin kaverien kanssa, mutta olen kyllä sopi nut näkeväni yhtä jätkääkin. Olen taas kahden jätkän loukussa... Olen tosi huono tällaisissa tilanteissa, joissa useampi ihminen on musta kiinnostunut. Yleensä vaan unohdan molemmat. Koska oikeasti, ketä nyt musta muka vois pitää? Varsinkaan nyt kun olen lihonnut... Outoa, ja täysin käsittämätöntä. Koska kaiken järjen mukaan muut ihmiset näkee minussa sen saman läskin rumiluksen minkä itsekin näen. Eikö se ole ihan järjenmukaista... eikö?

No, oli tai ei, molempia pitäisi nähdä nyt viikonloppuna. Huoh... saa nähdä mikä soppa tästäkin vielä syntyy. Alkuviikosta (mieluusti jo sunnuntaista) alkaa jonkun asteinen kalorin rajoitus dietti. En ole ikinä oppinut laskemaan ruoka-aineita kuten vaikka proteiineja, joten kalorien laskemisella mennään :) Sekä toi Abc että skinny girl vaikuttaa kuitenkin liian rankoilta (laiska läski täällä hei!) joten luultavasti otan noista toisen ja lisään joka päivään tyyliin 200 kaloria tai jotain. Kyllä silläkin laihtuu, ja kn motivaatio sitten onnistumisen jälkeen palaa, niin voihan niitä kalorimääriä aina laskea.


Aivan, en muuten ole oksentanut tällä viikolla kuin kerran, jee! Eiköhän tämäkin paha tapa taas jää kunhan roskaruoan syönti loppuu.



AIVAN! Multa on tullut kommentteihin paljon kysymyksiä noista mun käyttämistä laksoista. Niitähän siis ei kuuluisi käyttää laihtumiseen, ja moni taho sanookin, ettei ne auta laihtumiseen ollenkaan. Mä en oikein tiedä mitä mieltä itse olen. Mulla ne vähentää ahdistusta jos on syönyt liikaa, ja saatan tällöin välttyä oksentamiselta. Mutta siis, ne mun käytämät on nimeltään Pursennid ex-lax. Niitä saa ihan apteekista, kunhan kehtaa mennä niille tädeille valittamaan ummetuksesta. En oo varma onko niitä siellä hyllyllä vai tiskin alla, niin on parempi jos vaan kysyy.


No niin, siinä tuli taas päivän huonot vinkin ala Marissa. Älkää ostako noita, ja jos ostatte, ja jos jäätte koukkuun, niin ette sit valita mulle. Oma oli valintanne.





Anteeks että tuli ihan järkyttävän pitkä postaus, pienet taputukset niille ketkä jaksoi lukea loppuun! xo



Lots of love,

Marissa

3 kommenttia:

  1. luin loppuun (niinkuin kaikki vaikka oon huono kommentoimaan=))

    Niin en tiiä, kun ei kuitenkaan ollu sellanen panikoiva olo, pelkästään noi "oireet". Toivottavasti ei toistu, en haluis ruveta paniikkikohtauksia saamaan =S

    Mä oon kans saanu käsityksen että laksat ei auttais, kun suurin osa aineista imeytyy ohutsuolessa ja laksat lisää paksusuolen liikettä. Mut ahistus on aina eriasia kuin faktat, ja mikä auttaa ahistukseen ei välttämättä oo järjen kaa mitään tekemistä.

    Kilometrikommenti, sorge =D

    voimia <3

    VastaaPoista
  2. Niin noi laksat ei tosiaan sinäänsä auta laihtumaan,mutta käytän itsekin niitä silloin tällöin ja ne kyllä auttavat ahdistukseen! En suosittele aloittaa noita abc tai skinny girl diettejä, ne vievät voimat ihan loppuun ja laihtuuhan sitä vähän suuremmillakin kalorimäärillä:) tsemppiä!=)

    VastaaPoista