maanantai 17. toukokuuta 2010

Party till you pass out

Anteeks että on taas tullut aika pitkä väli näiden postausten väliin. Kirjoitin viimeksi vissiin torstaina (ehkä??) No mutta, viikonloppu meni juhliessa, eli kaloreita alkoholista ihan julmetun paljon. No, koitan unohtaa ja jatkaa vahvempana eteenpäin. Mennyt on mennyttä, nyt pitää vaan keskittyä painon hilaamiseen takaisin alas. En siis käynyt eilen vaa'alla, vaikka olisi pitänyt, kerran sunnuntai oli. No jaa, ensi sunnuntaina sitten.


Eilinenkin meni kyllä ihan pieleen, koska krapulassa syön aina ihan järkyttävät määrät. Siinä yksi loistava syy, miksi ei oikeasti pitäis juoda. Mutta en mä kyllä voi pitkään olla juomatta, oli mulla taas lauantainakin niiin hauskaa. Sillon on vaan jotenkin niin paljon rennompaa kun on vähän juonut, ei panikoi ulkonäöstäkään jotenkin niin paljon kuin muuten. Voi ei, kuullostan ihan kauhealta juopolta. En siis oikeasti juo usein, mutta on se silti mun mielestä hyvässä seurassa hauskaa. huhu, tulipa taas selitettyä jotain ihan randomia xD


Tää viikko pitäis sit kuluttaa taas vaihteeksi kouluhommia tehdessä, ja laihduttaessa. Ainakin perjantaihin asti mun pitää onnistua. Perjantaina voi sit tulla vähän enemmän, koska sillon pitää taas olla niin monen ihmisen seurassa, että syömättä jättäminen olis vaikeaa.


No joo, tästä nyt tuli vähän tällainen hei-olen-elossa-postaus, sori siitä.
Täällä ukkosti tänään. Ihan kauheaa, inhoan ukkosta niin paljon :/
En tajua miten se on kaikista jotenkin niin hauskaa kun ukkostaa.
Mua hirvittää





Love,
Marissa xo

7 kommenttia:

  1. Tsemei :)

    ps. mun blogia pääsee lukemaan halutessa... olit ainakin joskus lukijalistalla ja oot välillä kommentoinutkin niin aattelin et jos.. kiinnostaa...

    VastaaPoista
  2. Joo, juuri niitä mulla oli ja heitin ulkomuistista nuo luvut jotka ilmeisesti eivät sitten päteneetkään juuri niihin Alpeneihin.. :--)

    No hyvä että kirjoitit edes 'hei-olen-elossa' postauksen ;) Kiva kuulla susta taas ja voimia ja tsemii kouluunkin! ♥

    VastaaPoista
  3. et sä kuulosta juopolta ollenkaan! alkoholi vaan on sellaista myrkkyä, että miksi se edes keksittiin...
    haleja ♥

    VastaaPoista
  4. Äh, sen nimi onkin pelkkä STUCK, mutta mitä väliä :--) Se tulee mun mielestä arkipäivisin 15:30 jos en aivan väärässä ole. Tohon aikaan se ainakin tulee! :--D

    VastaaPoista
  5. Humalassa onkin siisteintä. Kamalaa sanoa noin... Mutta se on totta, että darrassa tulee syötyä kamalat määrät kaikkea paskaa !

    Ja miehet on paras thinspo. (;

    VastaaPoista
  6. moi, muistatko mua? natasha (light air) jouduin poistamaan sen blogin, mutta nyt oon täällä taas uusi blogi.. huono alku, sulle voimia!

    VastaaPoista
  7. that's true, I'm sorry. ;< YRITÄN parantaa tapani kun kesä lähestyy. :))

    VastaaPoista