tiistai 25. toukokuuta 2010

Im sorry its like this

Olen ollut pitkään pois, syönyt liikaa, ja mennyt ihastumaan ihmiseen, joka vielä rikkoo mut jossain vaiheessa totaalisesti. Että näin täällä.


En suunnitellut pitäväni mitään taukoa, mutta näinpäs silti kävi. Olen pahoillani, on vaan kauhea kiire, ja totta puhuen, unohdin tän mun blogin tässä välissä, kun muutenkin tuli feilailtua aika täysillä. Nyt alkaa taas laihdutus? toivon niin...


Koeviikot alkaa, ja yritän epätoivoisesti löytää aikaa nähdä tätä uutta miestä josta mainitsin. Jotenkin inhottaa, kun ei ole varma mitä se toinen ajattelee, ja kun tiedän jo valmiiksi ettei tästä voi seurata mitään hyvää : / Pitää vaan katsoa miten asiat menee, mutta jos mua joku inhottaa, niin se on tietämättömyys. Ja mulla ei ole mitään käryä et missä tän tyypin kanssa mennään.


Tarvitsen nyt siis kipeästi motivaatiota, anyone??
Yritän alkaa äkkiä lukemaan/ kommentoimaan teidän blogeja...
Kiitos muuten uusille lukijoille, ja vanhoillekin, ettette ole hylännyt mua blogitauoista huolimatta :)


Lots of love,
Marissa xo

5 kommenttia:

  1. Ei aina jaksa, ehdi tai muista postailla :) kirjoittaminen tosin on aika hyvää inspistä, varsinkin jos muilla menee hyvin!! :) Tulee halu olla parempi, tai edes samalla tasolla :)

    Tsemei ihana♥ kyllä se siitä taas!

    VastaaPoista
  2. ei tietenkää olla hylätty. mulla on ollu aika paljon pidempiäki taukoja, et ei toi mitää haittaa. paitsi tietenki kiva et taas kirjotat. tsemii laihdutteluu :D

    VastaaPoista
  3. mä luen ♥ tsemppiä sullee ♥

    VastaaPoista
  4. kiitos <3
    kyllä se motvaatio sieltä löytyy. mä uskon, että sä onnistut <3

    VastaaPoista