keskiviikko 5. toukokuuta 2010

Staring up at the planes that arent there anymore


Kuva viimekesän Madonnan keikalta :))
Tänään oli (ihme kyllä) hyvä päivä. Mua pyydettiin pitämään ruokapäiväkirjaa tää päivä, joka mun pitää sit näyttää yhdelle ihmiselle. Puhun nyt tosi epämääräsesti, mut koittakaa kestää. Kuitenkin, se sai mulle jotenkin kauhean motivaation onnistua tänään, etten näyttäisi ihan kauhealta possulta tämän ihmisen silmissä. Eli ei mitään mättöjä tänään, kaikki ruoka kun mikä suuhun meni piti kirjata tälle henkilölle ylös. Kaloreita ei kuulemma tarvinnut laskea, ihan niinku en tekis sitä muutenkin joka päivä.... ehkä se ei ole teistä niin huvittavaa, mutta mua tää jotenkin huvitti...



Anyways, se siitä. Tänään tein myös jopa piiiitkän tauon jälkeen läksyt. Musta tuntuu, että aina kun mulla menee hyvin syömisen kanssa, niin koulussakin sujuu jotenkin paremmin. On jotenkin niin paljon enemmän aikaa käyttää kouluhommiin, kun ei kaikki aika mene syömiseen. No okei, ei siihen muutenkaan menis kaikki aika, mut liian paljon kuitenkin.



Onneks huomenna on jo torstai. Mulla on ollut veto pois ihan koko viikon, toivon vaan että olis jo viikonloppu. Toisaalta olen kauhusta kankeana, koska sunnuntaina on äitienpäivä! Paniikki iskee ihan vaan sitä ajatellessa. Sisko tulee meille poikaystävänsä kanssa koko viikonlopuksi, ja sunnuntaina mennään kaikki yhdessä syömään ja kahvittelemaan isovanhempien luo. Miten se muuten onkin aina niin, että kaikki sosiaaliset tilanteet pyörii aina ruoan ympärillä? Edes leffaan ei voi ihminen rauhassa mennä, kun joku vieressä aina mässää jotain poppareita tai irtokarkkeja??



Mut siis viikoloppu tulee olee ihan hirveä, ja selviytymis-suunnitelmia otetaan ilolla vastaan.

Sori etten sit tullutkaan eilen "raportoimaan" vaikka lupasin... jotenkin vaan pääsi unohtumaan...
Aivan, ja onko joku teistä muuten menossa katsomaan lokakuussa Lady Gagaa? :D





Love,
Marissa

6 kommenttia:

  1. Mä harkitsin et menisin kattoon Gagaa mut en mä mee :)

    Hyvä että sul oli hyvä päivä! Niitä lisää :)

    Tsemei ♥

    VastaaPoista
  2. Meillä ei ole ikinä vietetty äitienpäivää mitenkään erityisillä tarjoiluilla, eikä luultavasti nytkään joten en voi auttaa sua keksimään mtn selviytymissuunnitelmaa :<< Kuitenkin toivon että se menee hyvin ja ettet stressaa turhia, se vain pilaa koko päivän! Voimia! ♥

    VastaaPoista
  3. Ihan järkyttävää, ku aattelee just noita juhlia, mut ei sillä, meinaa en usko että ei ihmiset jaksais minnekkää mennä, jos ei ois vähintää kermakakkutarjoiluu.. mua ahdistaa nyt tää äitienpäivä, mun pitäs leipoo äitille kakku, kun joka vuos oon sen tehny, mutta ku mä tiedän, et en pysty olee maistelematta sitä taikinaa ja vähä kermavaahto jne.. pitäs olla leipomatta iha kokonaa, mutta entäs sitte äiti =(

    VastaaPoista
  4. nii no totta, toi hedelmäjuttu kuulostaa iha järkevältä =) kyl mä selviin =)

    VastaaPoista
  5. Mä haluan kattomaan Gagaa !

    Muakin nauratti tuo juttu... Eli meillä on ihan yhtä kieroutunut huumorintaju. ;D

    Joo, ironisesti sisäänpäinnauraminen on tosi tuttua ! Meidän terveystiedonopettaja sanoi että anorektikot on aina tunnollisia ja kilttejä ja loistavia koulussa ja että kaikki anorektikot kuolee anoreksiaan...
    Jepa... :D

    VastaaPoista