lauantai 29. toukokuuta 2010

Drugs, sex and rock n' roll

Olin eilen yksissä kotibileissa.
Nää juhlat olin tän pojan/ miehen luona, josta oon maininnut. No joo, karkas vähän mopo käsistä niinku otsikosta voi ymmärtää. Otsikosta toki puuttuu mun illan päätteeksi iskenyt älynväläys alkaa vetää Jack Daniels shotteja. Kännissa olet viisas. vai miten se menee, voi hohoijaaa -.-'

No, onneks krapula on jo selätetty. Oli aika hirveää se 45 min bussimatka kotiin, krapulassa ja pahoinvoivana...

Aivan, ja tietty sitten kauheaan krapulaani söin ihan hillittömät määrät kotona odottamassa ollutta muusia ja lihapullia. EI NÄIN! Nyt vaan toivoisin että olis edes yks tupakka jäljellä eilisestä... Vitutukseen ja hermojen riekaleina olemiseen ei ole nikotiinia parempaa lääkettä. Eli Chloe jos luet tän, meidän pitää käydä vähän kaupoilla ;)


Tänään olis pitänyt myös lukea ensi viikon kokeisiin, mutta jotenkin näillä n. 4 tunnin yö-unilla ei oikeen jaksais. Kauhea into olis jotenkin mennä shoppailemaan, haluaisin niin jotain uusia vaatteita... ja oman kattavan juotava-varaston. On niin rasittavaa, että aina kun on menossa johonkin, niin täytyy erikseen olla kyselemässä, että ketä ne juotavat sit hankkii...


Mut joo, kuten ehkä huomasitte, en ole maininnut kauheasti tässä postauksessa syömistä, koska se on ollut aika poissa mielestä. Tai siis kyllähän mä mun kalorit lasken joka päivä ihan sama millainen feilaus on takana, mutta olen lähiaikoina antanut niiden kalorien vaan nousta normaalia korkeammalle ilman sen suurempia tunnon tuskia. Onko se sitten hyvä vai huono asia, siitä en oo niinkään varma :S


Viettäkää hauska lauantai :))




Lots of love,
Marissa xo

3 kommenttia:

  1. hei mullaki on syömiset ollu jossai "normaalissa" (i doubt that..) silleen kuten kuka tahansa perus jannu söis.
    en oo edes laskenu kaloreita. jokanen suupala oksettaa ja tiedän ettei pitäis. mut en osaa vaikuttaa itseeni nyt motivoivasti.
    päätin kuitenki vastapainoks syömiselle alottaa taas lenkit ja salin :)
    tsemppiääääää!syömisloukustakin pääsee! joskus, toivottavasti myös mä

    VastaaPoista
  2. niinpä, aina voi onnistua jos vaan haluu tarpeeks, niin palaset loksahtaa paikoilleen... :)
    mul ainaki motivaatio alkaa olee kohdillaan ku oon syöny tänää niin vähän ja koska kävin vaa'alla ja se luku oli niin iso enkä kestä sitä lukua ja tajusin kuinka helposti saan ekat 2 kiloa pois ja miten helppoa siitäkin on jatkaa... jee :)

    aattelin etten rupee nyt mitää rankkoi lenkkei heti alkuun tekee, koska sit tyssää motivaation kaa siihen. et kävelen ja käyn salilla ja uimassa ja noin :) sellasta kivaa ja kevyttä, mitä huvittaaki tehä. koska mä oon tosi laiska pakottaa itteeni tekee jotain ikävää :(

    no kylhän munki kommentit on aina kilometrinpitusia! et ei mitään :D must on ainaki kiva saada pitkii kommentteja.

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti säkin vietit hauskan lauantain! ♥ Voimia sulle !

    VastaaPoista