torstai 13. toukokuuta 2010

Im sorry that i lost my mind

Söin tänään liikaa. Aivan liikaa. Tuhoan oman edistykseni heti kun sitä vähänkin tapahtuu. Turha on sitten murehtia, että miksi paino jumittaa tossa tietyssä luvussa. HUomenna taas kouluun... eiii :(


Olen kuluttanut tänään koko päivän koulujuttujen tekemiseen. Edistystä on tapahtunut ihan järkyttävän vähän. Vittu en kestä, mun vanhemmat on nyt päättänyt, että mun pitää alkaa panostamaan kouluun paljon nykyistä enemmän. Ei ne kehtaa järjestää mulle mitään lakkiaisia, jos numerot pysyy tällaisina. Että kesäloma suunnitelmat saa unohtaa jos ei tanssi niiden pillin tahtiin. Että näin täällä kulissien takana. Hymyile vaan ja jätä syömättä, katotaan ketä sitten nauraa.


Suunnitelmissa olis nyt oikea laihdutuskesä. Muut saa mätätä jäätelöä, ja mä cola zeroa :) Kuullostaa paremmalta kuin hyvältä... 7 kiloa mun unelma tavoitteeseen.


Ai niin, panikoin tulevaa terveystarkastusta. olenaina siinä ryhmässä joka menee ensimmäisenä terveystarkastukseen, eli siitä hetkestä kun saan tietää siitä mun ajasta, on painolle enää hyvin vähän mitään tehtävissä. Pelkään että olen pysynyt saman painoisena kuin viime tarkastuksessa. En halua, haluan olla laihempi. Onhan se nyt noloa, jos olen aivan saman painoinen kuin viime vuonna tähän aikaan. hyhyi


Kohta alkaa Rachel Zoe :)) Olen syönyt tänään ällöttävät mammuttimaiset 1200 kaloria, eli mitään muuta ei enää tänään mene suuhun. Valas kiittää ja kuittaa.



Love,
Marissa

3 kommenttia:

  1. jos yhtään autaa: mulla ei oo menny sen paremmin. :/
    mutta me pystytään siihen <3 hei, sä olet vahva nuori nainen ja pystyt mihin vain, mitä haluat!
    tsemppiä.

    VastaaPoista
  2. Se on vain hyvä jos painat suunnilleen saman verran kuin viimeksi = terkkari ei epäile tai laita tarkkailuun.

    Mä yritän aina juoda vettä tai muutoin saada vaa'an näyttämään samaa tuttua lukua kuin edellisessä tarkastuksessa.

    Sitten on taas vuosi (tai enemmän? en tiedä kuinka usein tarkastukset on :D) aikaa laihduttaa! ♥

    VastaaPoista
  3. Komppaan Hannahia, on vain parempi että painat suunnilleen saman verran kuin viimeksi, kuin että olisit laihtunut. Niin saadaan estettyä mahdolliset epäilyt/tarkkailut. :--)

    Mullakin on suunnitelmissa laihdutuskesä, yay!
    Voimia ja haleja sulle!♥

    VastaaPoista