torstai 1. syyskuuta 2011

"And every night is the worst night ever"





I'm Just A Kid - Simple Plan


Eilen valvoin taas kerran liian pitkään. Päivä oli mennyt ihan hyvin, kalorit jossain 900 paikkeilla. Mutta arvatkaa vaan päätinkö sitten kaikessa viisaudessani jäädä katsomaan leffaa? Ja pakottava tarve syödä koko leffan ajan, kaikki kaapit läpi, kaikki mikä miellyttää naamaan, ja sitten kaikki leffan päätteeksi ulos. Laksat ei enää toimi mun mielestä tarpeeksi nopeasti, joten mitä muutakaan mä voin tehdä?


Tietty sitten alkoi heti kaduttaa, kun olin jo päättänyt jättää tämän. Itkin ja raivosin huoneessani suljetun oven takana, ja taas kerran päätin sen olleen viimeinen kerta. Joten tänään täytyy mennä vähillä kaloreilla, ja mikä vielä tärkeämpää, mennä aikaisemmin nukkumaan. Koska vanhemmat on tosiaan huolissaan, kun nousen joka päivä vasta tossa kello kahdentoista jälkeen. Mutta minkä takia nousisin sen aiemmin? Mitä mulla on, minkä takia mun pitäisi nousta aamulla sängystä? Ei mitään.


Tänään illalla kaverin luo ja huomenna juhlimaan, eikä jaksaisi yhtään kiinnostaa. Miksi en voi vaan nukkua ja unohtua huoneeseeni viikoksi kerrallaan? Kaverit repii mua mukaansa koko ajan. Olen toisaalta kiitollinen, sekä heille että itselleni siitä, että menen jos pyydetään, enkä ala kieltäytymään kaikesta. Ja silti olo on jotenkin yksinäinen...


Ehkä se on taas tää syksy, sitä on hyvä syyttää kaikesta tästä paskasta, vaikka miten se oikeasti mihinkään liittyy?




Wishing for a brighter tomorrow,

Marissa

4 kommenttia:

  1. Olisiko joku uusi harrastus mitään?:) Jotain, mikä saisi innostumaan ja toisi uutta energiaa? Huolissani olisin minäkin jos olisin isäsi tai äitisi, toki näinkin... Kumpa voisin piristää jotenkin, mutta vähintäänkin lähetän sylintäydeltä tsemppihaleja!♥ ja Kiitos hirmuisesti muru viestistäsi! Valoisampaa tätä päivää ja toivottavasti ystäväsi luona on hauskaa:)

    VastaaPoista
  2. Toivon, että osaisin piristää sua jotenkin mutta oon todella huono siinä. Haleja kuitenkin täältäkin ♥

    VastaaPoista
  3. syytetään syksyä =) tsemppiä rakas <3

    VastaaPoista
  4. Kiitos, onhan tuo vaihtelua. :)

    Ja kyllä se syksy vaikuttaa erittäin paljon kaikkeen. Talvesta puhumattakaan... Onneksi ystäväsi PAKOTTAVAT sinut käymään ulkona, sillä se tekee hyvää. Mutta toisaalta, joskus ei tiedä parempaa kuin rauhallinen koti-ilta, kynttilöitä, teetä, joku hyvä leffa... Ah, syksyllä saa onneksi NAUTTIA yksinäisyydestä joskus.

    VastaaPoista