lauantai 24. syyskuuta 2011

What did i do last night?



Mitä ihmettä mä taas eilen sekoilin?

Mulla oli siis se tyttöjen ilta, ja kaikki meni ihan kivasti. Paitsi että söin ihan liikaa. Söin niin pla,jon että aloin voimaan tosi pahoin. Mutta en oksentanut. Mikä on hyvä asia. Toisaalta kuitenkin nappasin kaikki huoneestani löytyneet laksat. Mikä taas ei ole niin hyvä asia. illalla saattaesani kaveriani kotiin myös kaaduin. Asvalttiin, oikein kunnon pyöriminen. Nyt on sitten rystyset, kämmenet ja polvet auki. Nicely done Marissa -.-


Tänään sitten baariin. Tosiaan siis olin koko eilisen illan juomatta, että kaikkea ihme käytöstä ei voi laittaa edes humalan piikkiin. Mutta joo. Tänään ennen baaria pitäisi vielä käydä yksillä synttäreillä. Toivottavasti en söisi siellä paljon mitään. Tavoitteena on syödä max. joku parisataa kaloria, ettei sitten tarvitse baarissakaan juoda niin paljon. Olen muuten jo nyt myöhässä sieltä synttäreiltä. Mun piti olla siellä joku puolituntia sitten. Hups.



Palaillaan huomenna, taidan nyt oikeasti kiiruhtaa niille synttäreille :)



Lots of love,

Marissa

1 kommentti:

  1. Heij!
    Mitä sulle kuuluu? Oliko kivaa synttäreillä, toivottavasti osasit edes jotain syödä =/

    Tää ei oo sit mikään sellanen "nyt tule ja kirjoita postaus, koska sun on pakko", vaan sellanen "olet ihana, kirjoittele kun huvittaa,sillä mua kiinnostaa sun kuulumiset =)"

    VastaaPoista