maanantai 19. syyskuuta 2011

The show must go on




En sitten pitänytkään taukoa. Tai no, ainakaan pitkää sellaista. Törmäsin baarissa yhteen eksään, joka oli mulle ihan törkeän inhottava. En tiedä miksi mua äsyttää se niin paljon, mutta mun mielestä toi oli niin turhaa. Kaverin mies taas seurusteleekin kuulemma jonkun toisen kanssa. Miksi? Koska miehet on vaan liian vaikeita. Ja mä en todellakaan nyt jaksa alkaa ottamaan niiden päähänpistoista selvää.



Aion aloittaa Minä-kuukauden. Siihen kuuluu lähinnä kaksi sääntöä: 1. saada mun elämä taas raiteilleen, ja 2. Ei mitään mies draamaa.



Toi toinen sääntö nyt on aika itseselvä, eikä sitä tarvitse varmaan sen enempää avata. Toi ensimmäinen sääntö taas on vähän monimutkaisempi. Olen tämänhetkisen elämäntilanteeni takia niin helvetin masentunut ja ahdistunut, koska musta tuntuu että mun elämä on jämähtänyt paikoilleen. Oon vailla omaa kämppää, lihava ja työtön. Tietty noi saattaa olla ihan yleisiä tällaisille vähän vajaa 20-vuotiaille, mutta mulle tämä ei nyt käy.



Kuukauteen kuuluu siis jokapäiväistä työpaikan hankintaa, LAIHDUTUSTA, enemmän liikuntaa, parempaa syömistä. Muita pienempiä tavoitteita on hiusten värjäys, opetella vähän laittaa ruokaa (koska elän aika pitkälle eineksillä, esim. kasvissosekeitolla) ja jonkun kirjan lukeminen.



En sitten onnistunutkaan lähtemään. Kiitos esim. Chrystalille ihanasta kommentista :)





Lots of love, again,


Marissa

5 kommenttia:

  1. Ihana ettet mennyt <3 Mäki voisin ottaa osaa tohon minä-kuukauteen :D Ethän suutu jos teen sen omaan blogiini ? Tsemppiä ja onnea asunnon hakuun !

    VastaaPoista
  2. Ehkä sinun kannattaisi tehdä uusi blogi uuteen osoitteeseen, uusine ulkonäköineen! Silloin voisit aloittaa puhtaalta pöydältä, ja tehdä siitä juuri omanlaisesi. :) Ah, tekisi itsekin pitää sellainen kuukausi, varsinkin kun pian kirjoitukset ovat ohi ja voisi heittää vapaalle. Ja hengähtää..

    Tsemppiä työnhankintaa ja muutenkin. :)

    VastaaPoista
  3. voi mä oon täysin samaa mieltä ku manna! toivottavasti saat elämäs järjestykseen! :)

    VastaaPoista
  4. kiitti ! Toi idea oli niin ihana että innostuin heti :)

    VastaaPoista
  5. Hei Iso Kiitos itsellesi ihanin!♥ Mieliala parani huikeasti sanoistasi:) Kyllä tämä tästä, helvetin hitaasti ja epävarmasti, mutta pääasia että paranisi.

    Ja Tykkään niinniinniin paljon tuosta Minä-kuukaudesta! Aivan huippuidea;)! Katsos joka päivä vähintään jotain pientä Sinulle, vaikka vaan lyhyt hemmotteluhetki jos muuta ei ehdi;) Isommat teemat kuulostavat myös hyviltä, kyllä se työkin löytyy:) Mitäs väriä on hiuksiin tulossa?? Ainiin kotikokkikolmosen vinkit ruoanlaiton harjoitteluun, älä ota niitä ohjeita niin vakavasti, turha stressi pois niin hyvä tulee;)! Huimasti tsemppihaleja pieni ♥ ps. Ihanaa että jäit kirjoittelemaan♥

    VastaaPoista