sunnuntai 2. tammikuuta 2011

Ignore me if you see me cus i just dont give a shit

Uusi vuosi on alkanut ristiriitaisissa tunnelmissa. 1. päivä meni ahmiessa, mutta sain silti pidettyä yhden uuden vuoden lupauksistani: nimittäin nyt loppui oksentaminen. Se on vaan niin ällöttävää ja oksettavaa, ja mulla on aina ihan hirveä olo sen jälkeen. Ehkä jos tietäisin, ettei mulla olisi mitään "taka ovea" en ahmisi niin paljon ja niin useasti kuin mitä nyt joulunaikaan.


Päätin myös, että tammikuu tulee olemaan kunnon tsemppaus kuukausi. Lisäksi luulen oikeasti saaneeni ihan kauhean sokeririippuvuuden kehitettyä tossa joulun aikana. Joulukuussa on esim. päiviä, jolloin söin koko päivän aikana vain kupillisen muroja ja sen lisäksi ihan helvetisti suklaata. Enkä mitään muuta, en siis mitään kunnollista. Että terveellinen elämä olis ihan kivaa vaihtelua.


Tunnen olevani oikein kunnon takinkääntäjä, petturi ja tekopyhäkin vielä. Miten saatoin päästää itseni lihoamaan joulun aikana? Ja miten luvattoman paljon oikein söin suklaata? Ylipainoiset sukulaisenikaan eivät syöneet sitä yhtä paljon kuin minä!

Kaikki ne petolliset laihtumis kommentit vaan saa mun pään niin pyörälle, että unohdan olevani aivan väärän kokoinen. Unohdan, että jos haluan olla onnellinen, tulee mun ensin pudottaa painoa aivan minimissään 7 kiloa, mutta mieluiten 11 kiloa kuitenkin.

Enkä siis tietenkään unohtanut laihdutusta kokonaan joulunkaan aikana. Ei toki, kyllä se aina keskiyön jälkeen palasi mieleen, ja sitten sitä paruttiinkin ja tehtiin lihaskuntoa seuraavat pari tuntia. Mutta nyt tammikuussa mä otan ohjat takaisin omiin käsiini ja onnistun!

Happiness, here i come! ;)


Love, Marissa

3 kommenttia:

  1. Tolla motivaatiolla tuut saavuttamaan tavoitteesi.;) Ja hei älä välitä, kyllä useimmat sai hiukan kiloja jouluna, mutta äkkiäkös ne lähtee!(:

    VastaaPoista
  2. Ihana teksti, olen niin samoilla linjoilla! Tsempataan nyt oikein kunnolla tammikuu ja sen jälkeenkin tietty! Unohdetaan joulukuu ja sen epäonnistumiset ja katsotaan eteenpäin :) Voimia <3

    VastaaPoista
  3. Tosi hyvä uudenvuodenlupaus! Kyllä sä pystyt olemaan oksentamatta! :) Mulla ei ole muuta lupausta kuin laihtuminen. Tsemejä sullekkin muru!

    VastaaPoista