tiistai 18. tammikuuta 2011

Fashion is a great source of motivation


Jotkut kyseli noista pillereistä, niin voin nyt sen verran valottaa, että ne nälkää ja makeanhimoa hillitsevät pillerit on jotain kromivalmistetta. Ja ne rasvanpolttajat on luontaistuotekaupasta, ku en halua mitään ihan hirveitä myrkkyjä kroppaani kuitenkaan.


Kävin tänään yliopistolla katsomassa paikkoja. Kivaltahan se näytti. Luottamus omiin kykyihin vaan arvelluttaa ja hitosti. En mä sinne pääse, en mä ole läheskään yhtä viisas kuin ne muut. Ne muut lukee ja ne muut kertaa. Ja mä lusmuan ja laihdutan, enkä energiavajeessani jaksa tehdä mitään. Lusmu mikä lusmu.


Laitoin muuten vihdoinkin muotiblogin pystyyn :D En viitsi antaa osoitetta, kun se vähän tuhoais tän mun anonyymin bloggauksen tässä blogissa. Ajattelin vaan mainita siitä nyt, jos sit mainitsen siitä joskus myöhemmin.

Tänään vietin tutun synttäreitä. Olin syömättä noin puoli viiteen asti, koska jouduin syömään kakkua. Tai siis näin luulin, loppujen lopuksi söin vain puolet jostain suklaa leivoksesta, se oli vaan liian makeaa. Musta tuntuu että ne pillerit oikeasti toimii, koska en olis ikinä ennen pystynyt jättämään mitään suklaapitoista juttua syömättä, jos olin antanut itseni aloittaa.


Huomenna pitäis sit taas jaksaa mennä kouluun. Aivan, en tainnut vielä mainita etten tänään mennyt. Ei vaan huvittanut. Mutta heräsin silti normaaliin aikaan, ja tein rästissä olevia kouluhommia. Hyvä minä! Työskentely on vaan jotenkin paljon hitaampaa, ja syytän siitä siis matalaa energia tasoa.


Siitä puheen ollen, mä taidan painua nukkumaan.
Hyvää yötä murut!




Love, Marissa

5 kommenttia:

  1. Hei haluaisin hirveesti lukea sitä sun muotiblogia, lähetän sulle yksityisellä viestillä mun meseosotteen niin voidaan siellä puhua :) Tsemppiä muru <3

    VastaaPoista
  2. Niin on! Tietty jos on jossain mahataudissa nii ei sillon tee mieli mitään mut aina muuten. Mitäs muutakaan tekemistä kun levittää persettä sohvalla ja syödä -.-

    VastaaPoista
  3. saisinko sen muotiblogisi osoitteen :) liityn vaikka sit nimettömäks/piilotetuks lukijaks nii kukaan ei huomaa sitä :)
    Saanko osoitteen? Ymmärrän jos et halua antaa, mutta... :)

    VastaaPoista
  4. Heeei sitä vaan kysysin että minkä nimisiä ne sun milemmat "pillerit" on? (: mulla oli kans joskus jotain kromivalmisteita mut niitä ei pystyny edes syömään :s

    VastaaPoista
  5. Mua kans kiinnostas toi blogi hirveesti!

    Hirmuhyvä et oot saanu kouluhommii tehtyy, saisinpa minäkin...

    VastaaPoista