torstai 30. joulukuuta 2010

The old me was a happy girl, but also a fattie girl.

Netti ei oikein toimi vieläkään, eli noi postakset on ollut aika harvassa. Myös tää joulu on ollut yhtä ruokajuhlaa, eli ei senkään puolesta ole oikein ollut inspiraatiota tulla kirjoittamaan.
Kauheasti olis kyllä kaikkea kerrottavaa, mutta jotenkin en osaa. Olen koko joulun ajan ollut todella masentunut ja itkuinen. Johtunee varmaan siitä, että olen syönyt enemmän, ja sekös mun mielenrauhan saa järkkymään.

Myös oksenteluja on tullut luvattoman paljon, ei siitä sen enempää. Yritän taas saada pidettyä sen kurissa.

Ja huomenna on uuden vuoden aatto. Tarkoituksena on mennä kaverin luo ja luultavasti illalla baariin. Kaloreita tulee siis huomennakin liikaa, olen jo päättänyt etten aio edes laskea niitä. Tämä on siis mulle todella epätavallista, kun olen vajaa pari vuotta laskenut päivittäin kaloreita. Mutta en huomenna. Vähän jännittää.

Katsoin eilen vanhoja valokuvia. Jotenkin tajusin, että vaikka olin niissä kaikissa kuvissa todella onnellinen ja hymyilevä, niin olin myös nykyistä lihavampi. Ja vaikka oloni onkin nykyään useimmiten alakuloinen/masentunut, en silti haluaisi olla siinä tilassa nyt. Toisaalta haluaisin osata olla iloinen nykyäänkin. Kai se onnellisuus täytyy sitten vaan opetella uudelleen.

Anteeksi jos tuli todella sekava postaus, yritän tulla selittämään jotain taas mahdollisimman pian, että pääsisitte vähän kärryille siihen että missä mä menen. Painon puolesta luulen lihonneeni ehkä kilon, en varmaan kauheasti sen enempää, toivottavasti.

Viettäkää hauska uusi vuosi, mäkin yritän ;)


Lots of love, Marissa

3 kommenttia:

  1. Kyllä sä sen onnelisuuden löydät, entistä suurempana, kun olet kehossa jossa viihdyt =)

    VastaaPoista
  2. Hyvää uutta-vuotta ja pidä hauskaa!!! Nauti seurasta, herkuttele hyvällä omatunnolla tai sun tapauksesa älä välitä juomien kaloreista! Tanssi ja naura, koita olla se onnellinen tyttö joka niissä kuvissa oli!!!! Haleja!

    VastaaPoista
  3. Mä toivon sitä kovasti. Tsemppejä <3

    VastaaPoista