maanantai 17. tammikuuta 2011

Love is a pill


Musta on tullut aikamoinen pillerinpyörittäjä. Olen löytänyt vihdoinkin laihdutuspillereiden ihanan ja joksenkin sairaan maailman... ja tämä oli sitä kuuluisaa rakkautta ensi silmäyksellä. Viimeisen viikon aikana painoa putosi 1,5kiloa, ja tähän siis sisältyi viikonlopun juhliminen (eli alkoholi), koska mullahan toi punnituspäivä on vasta sunnuntaina :)


En viitsi kauhean tarkasti nimetä että mitä käytän, mutta syön kaksia pillereitä tällä hetkellä, nälkää hillitseviä ja rasvaa polttavia. Niitä rasvaa polttavia en uskalla käyttää ihan joka päivä, etten jää niihin koukkuun tai mitään.


Tänään oli ehkä hirvein päivä, mikä on noiden pillereiden syönnin jälkeen tullut. Eilen ahmin taas pitkän tauon jälkeen, ja koska mun oksentamislupaus on ollut jo näin pitkään voimassa, en voinut antaa periksi nyt. Olin aiemmin samana päivänä uskotellut vanhemmilleni, ettei aineenvaihduntani oikein toimi, ja vaikeroinut sitä sitten aikani. Ja eipä aikaakaan, kun rakkaat vanhempani olivat käyneet apteekissa ostamassa mulle uusia laksoja, hihi. Tuli vähän morkkis, mut ei sitten kuitenkaan.


Eli ahminnan päälle otin sitten neljä laksaa, ja sen rasvanpolttajan, ja painelin nukkumaan (ne vaikuttaa yön aikana parhaiten). Tänään oli sit koulussa niin paha olo, et meinasin mennä oikeasti vessaan oksentamaan, siis ihan tahattomasti. Ihan hirveää, mutta selvisin.


Olen taas ollut aika laiska kirjoittelemaan, kun mulla on ihan kauhea kiire koko ajan. Taisin mainita siitä jo viime postauksessa. Viikonloput menee juhlimiseen, ja viikot kouluun ja muihin menoihin. Ei vaan ole aikaa, joka mun suunnattomaksi ilokseni näytti ainakin viime viikolla vaikuttavan mun painoon. YAY! :)



Lots of love,
Marissa

3 kommenttia:

  1. Voiks kertoa mitä pillereitä käytät? Vaikka kommentilla, en julkaisisi sitä kommenttia :)
    Edes ne nälkää hillitsevät, rasvaa polttaviin en itse niin usko, mutta nälkää hillitseviä voisi joskus harkita

    Tsemei muru♥

    VastaaPoista
  2. Oi ihanaa kuulla susta pitkään aikaan! :) <3

    VastaaPoista
  3. mä halauaisin myös tietää noiden pillerien nimet:)

    VastaaPoista