lauantai 22. tammikuuta 2011

Be good or be good at it.


Havaitsin jonkun toisen blogia lukiessani siinä sivupalkissa oman blogini nimen, ja sen, että on taas vierähtänyt 3 päivää niin, etten ole postannut mitään. Nytkin pitäis olla puurtamassa kouluhommia (lue: ensiviikolla sitten parun kun en ole saanut mitään tehtyä).


Eilen meni aika huonosti. Joku 1200. Ja taas meni laksat kierrokseen. Olen tehnyt itseni kanssa sopimuksen, että en saa ottaa laksoja ellei kalorit mene yli 1500. Mutta eilinen oli poikkeus, koska ahdisti sit illalla vaan ihan hitosti. Ja tiesin että tänään kalorit menee taas yli mun mukavuusalueen, kun hengaan kaverien kanssa. Yritän kuitenkin pysyä kohtuuden rajoissa.


Unohdin eilen ottaa mun nälkäähillitsevän tabletin, ja se oli varmaan osasyyllisenä mun ahmintaan. Juttelin vähän Chloen kanssa, ja tultiin vähän siihen tulokseen, että noi pillerit saattaa toimia ihan vaan sen takia, että mulla on kova usko niihin ja niiden toimintaan. Oli miten oli, niiden syöminen jatkuu. Ei kai niistä mitään haittaakaan ole.


Kävin äsken luvatta vaa'alla. Punnituspäivä on siis aina sunnuntaisin, eli huomenna, mutta en pystynyt enää elämään epätietoisuudessa. Paino oli sama kuin viimeviikolla, ehkä maksimissaan 300grammaa vähemmän. Voi hitto. -.-



Love, Marissa

1 kommentti:

  1. Jooo älä. muuten kaikki ois meikee hyvin mutta toi jätkä tulee kyllä niin tappaa mut..

    Ois nii ihanaa jos voisin ohajata tunteeni vaikka siihen ihanaan ja lutuseen poikaan joka jaksaa aina kuunnella mutta ei! etsitää sitte vaikeuksa ja pahaa mieltä oikein roppakaupalla..

    Haleja <3

    ps. mitä pillereitä syöt?

    VastaaPoista