maanantai 13. joulukuuta 2010

Who's in control now?



Joo, tämä päivä oli nyt ihan epic fail. Kaloreita melkein 2000... niiden lisäksi kolme laksaa, ja oksennus tuc keksien jälkeen. Hyvää maanantaita vaan.

Nyt kurkkuun sattuu, ja mun rystynen on melkein rikki. Hitto! Mietin juuri aiemmin tänään, että mun edellisestä oksennus kerrasta onkin jo tosi pitkä aika. Nyt olo on vaan niin tyhmä! Miksi oi miksi tein tän taas?

Ja sitten noi laksat. Ne oli mun hätävara. Nyt kaikki on loppu, ja mun pitäis hommata jostain uusia. Ja noita mitä olen käyttänyt ei edes mun tietojen mukaan myydä suomessa. Ainakin mun mielestä on mukavampi ostaa tollasia juttuja jostain jossa kukaan ei sua varmasti tunne. Ja ulkomailla lääkkeet on halvempiakin.

Ja ennen kun ketään alkaa valittamaan, niin tiedän että laksojen käyttö ei ole kauhean suositeltavaa, mutta ne on mun hätävara. Olen tainnut aiemminkin puhua asiasta. Mulla on siis toi pakkaus kestänyt kesästä lähtien, eli en mä niitä nyt kauheaa tahtia vetele.

Tekisi vaan mieli vajota maan alle. Huomenna pitää mennä paremmin, ihan pakko!!

Ajattelin huomenna taas aloittaa kuntoilun oikein kunnolla, kun nyt olen pitänyt ihan luvattoman pitkän tauon. Ajattelin aloittaa ihan vaan kävelylenkillä ja lihaskunnolla, en siis mitään liian rankkaa suunnitellut.

Painelen suihkuun. Inhoan itseäni, mutta te olette mulle tärkeitä. Teitä on vielä nykyään niin paljon :)

Huomenna kuvia, minusta.



Love, Marissa

3 kommenttia:

  1. Älä huoli rakas, kaikilla menee välillä huonosti. Mullakin meni eilinen ihan päin helvettiä :/

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä<3 kuvia innokkaasit odotellessa :)

    VastaaPoista
  3. Odottelen kuvia susta! Mäki oksensin vähä aika sit, taas pitkästä aikaa ja itkin eilen silmät päästä ahdistus oli ihan kamala, onneks tänää on taas menny onnellisemmin :( Voimia <3

    VastaaPoista