lauantai 18. joulukuuta 2010

If i make it throught today will tomorrow be the same?


Huomenta vaan kaikki! Haha, mulla on unirytmi jotenkin ihan paskana, menin eilen joskus aamu viideltä nukkumaan. Heräsin sitten tossa kolmen aikoihin, hups.


Eilen illalla tietty sitten taas feilasin. Tuntuu etten ole koko viikkona mitään muuta ehtinyt tehdäkkään kuin vaan syödä koko ajan. Kävin sitten eilen illalla vaa'alla kiusaamassa itseäni, ei olis pitänyt. Painoa ei kyllä ollut tullut lisää melkein ollenkaan. Outoa. Ottaen siis huomioon etten ole oikeasti ollut yhtään "in the zone" tän viikon aikana. No eilen tuli myös oksennettua. Ostin karkkeja, ja niitä ei tietty voinut sallia kropan muuttaa rasvaksi ja ihraksi vyötärölle. Sitä rasvaa on meinaan muutenkin ihan tarpeeksi. Niinkuin ne jotka näki mun monsteri kuvat varmaan muistaa x[


Tänään pitäisi vielä viimeisen kerran käydä ostamassa joululahjoja. Jos sitä viimeinkin löytäisi ne loputkin. Ja jos hyvin käy, jää multa sen verran rahaa yli että voin ostaa itselleni tupakkaa. On taas tehnyt lähiaikoina ihan järkyttävästi mieli taas polttaa... eipähän tulis kaloreita, ja jos sais vähän rentouduttua.


En jotenkin ole yhtään sisäistänyt sitä asiaa, että JOULUAATTO on ensi viikolla :O Olen elänyt taas jossain kuplassani, enkä ole tajunnut ajan juoksevan ohitseni. Mulla on sellainen olo niinkuin nyt kuuluisi olla tyyliin lokakuu, ei missään nimessä joulukuu. Kohta vaihtuu vuosikin, voi hitto sentään! En mä ole vielä valmis!



Lots of love,
Marissa

1 kommentti:

  1. Mäkään en ole valmis, aika kuluu nyt nopeiten mitä ikinä :( kohta me ollaan jo vanhoja mummoja :( Voimia sulle <33

    VastaaPoista