keskiviikko 28. heinäkuuta 2010

Kenen mukaan jäikään minun oma tahtoni?


Eilinen meni huonosti.
Todella huonosti.
joku 1800 kaloria.
Ihan järkyttävää!!


Tää saattaa nyt kuullostaa tosi oudolta, mut oon silti ylpeä, koska oli tosi lähellä etten olis oksentanu kaikkea pois. Mut onneks en sit kuitenkaan tehny niin, vaan tyydyin heittämään muutaman laksan naamaan sen sijaan. Olen näet päättänyt, et jos mättöän (onko mättöän edes oikea sana...ei varmaan), niin joudun sitten vaan kärsimään sen seuraukset, enkä saa valita ns. helppoa reittiä siitä pois. Koska joku bulimia on viimeinen asia mitä mä nyt tässä kaipaan. Enkä muutenkaan halua alkaa siihen rumbaan, oon luvannu tietyille ihmisille etten tekis sitä enää.


Anyways, Edellispäivä sitä vastoin meni hyvin, päivän saldo oli vaan vajaa 700. Tänään olis tarkoitus mennä about tollasilla kaloreilla taas, toivotaan parasta. Oon yrittänyt suunnitella joka päivälle nyt jotain ohjelmaa, ettei mulle varsinaisesti jäis aikaa syömiseen. Vanhempien "pakkopäivällisestä" vaan on semi vaikeaa livistää.


Olen muuten ihmetellyt oikein peilin edessä, että mihin mussa se kaikki liika paino oikein sijoittuu. Siis selkeästi eniten ylimääräistä on jaloissa ja takamuksessa, eikä niinkään mahassa, toisin kuin mitä tähän mennessä oon luullut. Tän aamun ilonaihe oli parin kylkiluun spottaaminen :)) Mut ehkä mä uskon mun silmiäni vasta jos ne näkyy vielä illalla, kaiken päivän aikana syödyn ruoan jälkeenkin...

No, eiköhän palailla huomenna.





Love,
Marissa

2 kommenttia:

  1. Musta jotenkin tuntuu, että kaikilla on ongelmakohtana nuo reidet. Jätkillä on helppoa, kun niillä on valmiiks pienemmät reidet kuin naisilla...

    Ja oon tosiaan samaa mieltä, ettei tohon bulimiaan kannata sortua. Vaikka itse usein haluaisinkin oksentaa kaloreita ulos, niin mä yritän olla oksentamatta + hyvä sinänsä, etten osaakaan.

    VastaaPoista
  2. Hienoa ettet oksentanut. Tosin parasta olisi jos et käyttäisi noita laksojakaan...

    Mä en usko, että sun kalorit olisi ikinä taivaissa.

    Tsempit ! :)

    VastaaPoista