lauantai 24. heinäkuuta 2010

Pakkopullapäivän selviytymis opas




En varmaan ehdi kauheasti lukea teidän blogeja tänään, sori, on vaan aika kiire tänkin postauksen valmiiksi saamisen kanssa. Mulla on aikaa olla koneella ehkä noin 5 minuuttia, eikä se kyllä riitä kunnon postauksen vääntämiseen.


Tänään on siis ne juhlat. En ehtinyt tekemään edes paperi versiota tämän päivän kulusta, joten olen lievästi sanottuna pulassa. Tähän menessä olen syönyt joku 120 kaloria, koska koko meillä oli koko perhe yhdessä aamupalalla. No joo, päätin että en sittenkään juo tänään alkoholia, koska näin ihan kauhean painajaisen, missä join itseni niin känniin, että menin kauheassa kännissä kauppaan, ja ostin kaksi kilon irtokarkki säkkiä. Eli nyt ajatuskin alkoholista ällöttää.


Tänään mun on myös sosiaalisten paineiden alla pakko syödä jotain pullaa / kakkua... olen kyl päättänyt että maistan ihan maksimissaan kahta eri leivosta, ja juon päälle vähintään 4 kuppia kahvia. Sitten jotain cola zeroa jos jostain syystä tekee sen jälkeen vielä mieli.


Vaatteeksi olen valinnut mun piukimman mekon niin että varmana huomaan jos se alkaa jossain vaiheessa piukottaa...


Sitten juhlien jälkeen illalla mun täytyy tehdä lihaskuntoa, ja polkea kuntopyörällä.
Aivan, ja päivällisellä syön mahdollisimman vähän sitä mitä ikinä onkaan tarjolla.
Eilen valmistauduin tähän päivään katsomalla kaks jaksoa suurinta pudottajaa reversethinspoksi.





Selviänköhän mä??






Lots of love,
Marissa xo

1 kommentti:

  1. Suurin pudottaja on loistavaa thinspoa ! Mistä sä sitä katsot ?

    Julkisella paikalla syöminen on jo muutenki tarpeeksi kuvottavaa. Sitten kun lautasella on vielä jotakin epäterveellistä... Katastrofi.

    En ymmärrä miten syöt noin vähän !

    Hali.<3

    VastaaPoista