perjantai 23. heinäkuuta 2010

Mä olen aina paikalla, mutta läsnä en.




Kone sekoilee taas, niin katsotaan mitä tästäkin postauksesta tulee :S


Eilinen ei mennyt kauhean hyvin, joku 1100 kaloria. Illalla jotenkin sekosin, ja päätin viisauksissani mennä syömään vähän muroja. Niistähän sitä sitten äkkiä kerty ihan liikaa kaloreita. Olen muuten saanut jonkun kauhean kahvi addiktion hankittua itselleni, ja päivittäin menee helposti neljä kuppia kahvia. Onneks siinä ei ole kauheasti kaloreita, ja se vauhdittaa ( tai ylläpitää) tota aineenvaihduntaa.


No joo, viikonloppuna on yhdet juhlat, ja suunnitelmissa on juoda vähän alkoholiakin. Aion kuitenkin pysyä lujana, juoda oikeasti vaan vähän, ja ainakin syödä ihan minimisti. Teen varmaan joko tänne tai paperille siitä suunnitelman. Et hihkaiskaa jos kiinnostaa, koska muuten teen sen varmaan tottumuksesta kuitenkin vaan paperille :) Kun en viitti teitä tylsistyttää jos ketään ei sit kiinnosta.


En tiedä miksi, mutta mulla jotenkin liikunnan suhteen vammaa tää laihdutus ehkä pahimmin. Olen niin laiska, enkä vaan saa otettua itseäni niskasta kiinni, ja paiskattua itseäni lenkkipolulle, tai minnekkään muuallekkaan liikkumaan :( Tähän on pakko saada nyt joku muutos.


Nyt kun on kesä, huomaan että vietän paljon enemmän aikaa aivan itsekseni. Ja jos olen muiden seurassa, tuntuu silti siltä, etten oikeasti olisi siinä. Tai siis, että vaikka saatan hymyillä ja kommentoida kaverin juttua, omat ajatukseni lentävät oikeasti jossain aivan muualla. Outoa, ja melko häiritsevää.


Have a lovely Skinny day everyone!



Love,
Marissa

2 kommenttia:

  1. Kyl se liikuntaki alkaa pikku hiljaa innostamaa. Kunha et vaan pakota silleen liikaa ittees liikkumaan, koska sit ei ainakaan huvita! Ite alotin taas pienen tauon jälkee sillee et jätin herkkui pois ja sit vähensin syömist ja sit aloin liikkuu sillee hyötyliikuntoi ja lyhyit lenkkei. Sillee ku itest tuntuu vaa ni lähtee, ja on vaa vähän aikaa, ei liian kauan :)

    VastaaPoista
  2. Kerros vähän sun suunnitelmistas, mua ainakin kiinnostaa. :)

    VastaaPoista