sunnuntai 25. heinäkuuta 2010

todays post, part 2.


Eilisen epäonnistumisesta mainitsin jo aamuisessa postauksessani, joten en aio enää palata siihen...


Tänään aamulla oli kiire sen takia, että oltiin just lähdössä vanhempien kanssa käymään isovanhempien luona. En oo nähny niitä pitkään aikaan, joten olin lupautunut lähtemään mukaan jo ajat sitten. Mummot on varmaan kaikki samanlaisia mitä ruokaan tulee, eli pakkosyötöksi meinas tääkin päivä mennä. Pakko oli syödä ruokaa ja kakkua, eli päivän kalorisaldoksi tulee iltapala jogurtin jälkeen 1150... liikaahan sekin on.


Tänään kun oli kert sunnuntai, niin kävin tunnollisesti eilisen mätöstä huolimatta aamulla vaa'alla. En tiedä mikä tässä taas mättää, mutta olen nyt 3 viimeistä viikkoa pysynyt saman painoisena. Ihan sama mättäänkö vai syönkö n.700 kaloria, tulos on aina sama. Eli kysymys kuuluukin, mitä mä nyt teen??


Tiedän, et tää on varmaan vaan joku ohi menevä vaihe, ja et laihtuisin jos vaan yrittäisin enemmän, ja vetäisin vielä vähemmillä kaloreilla. Tiedän et pystyisin siihen, mutta jos ne vähemmät kalorit tois mukanaan kaikki ne överi mätöt takaisin, niin en tiedä haluanko riskeerata.


sori jos teksti on päätöntä...


Mun bloggerkin on ihan sekaisin, en tiedä mitä tehdä tämänkään kanssa. Huomenna meidän kuntopyörä muuten siirretään mun huoneeseen, eli jos siitä sais sen liikunnankin määrän taas lisättyä :)






Lots of love,
Marissa

2 kommenttia:

  1. Moikka, mulki oli paino joskus tollee et se ei noussu vaik söin monta viikkoo miten sattu.
    Mut sit se nous yhtäkkii 63 kiloon mikä on siis enemmän ku koskaan ikinä. Ja vaikka yritin tässä kesän puolessa välissä syödä ns. normaalisti, että paino alkais pikkuhiljaa tippumaan, nii ei auttanu! Nyt vast ku oon liikkunu ja pyrkiny syömää alle 1000 kalorii per päivä nii oon saanu 2 kiloo pois! Joten mun mielest kannattaa tähtää et syöt jotai järkevää 700-1000 kalorin eestä päivittäin mut kans liikut. Mun mielest ei kannata alkaa syömää jotai 1500-2000kcal/pv.. :)

    VastaaPoista
  2. minä junnasin samassa painossa kuukausia, liikuin ja söin n.1000 kcal päivässä. Sitten tuli kuumat kesäkelit ja ei yksinkertaisesti huvittanut lähteä kävelyhölkälle pururadalle. Paino alkoi tippumaan ja nyt vain hypin (x-hyppyjä) sisällä ja jumppaan. Se liika liikunta kai veti säästöliekille, ja kun vähensin sitä, ruokailu ja liikunta ovat nyt tasapainossa ja paino tippuu, vaikka ei millään kauhealla vauhdilla.

    VastaaPoista