keskiviikko 8. helmikuuta 2012

I just want to be happy

Tännän on pitkästä aikaa ollut parempi päivä. Sain nukkua pitkään, ja syödä aamupalan yksikseni rauhassa. Ihana että kerrankin ei ollut joku hengittämässä niskaan. Laihdutus kusee, ja olen edelleen mielestäni liian lihava, mutta sittenpähän olen.

En tiedä miksi, mutta tänään oloni on jotenkin ollut erittäin toiveikas. Että ehkä minäkin selviän tästä elämästä, ihan niinkuin suurimmaksi osaksi muutkin. Ei se ole mulle yhtään sen vaikeampaa kuin muillekaan, mä vaan teen siitä itselleni niin vaikean. Asetan tavoitteita, joita en pysty saavuttamaan, enkä puolusa itseani silloin kuin tarvitsisi. Luotan vääriin ihmisiin, ja niihin oikeisiin en luota tarpeeksi.

Tänään menen yhden ystäväni kanssa kaupungille syömään. Ei ahdista, vaikka tiedostan, että kaloreita saattaa tulla paljon. Eli yli "sallitun" määrän. Haluan silti laihtua, ei se ole muuttunut. Mulla vain on tällä hetkellä tärkeysjärjestys muuttunut. En halua ajatella urheilua ja kaloreita joka päivä aamusta iltaan. Haluan ottaa lomaa tästä ihmeen pakosta laskea kaloreita, ainakin joskus.

Sekava postaus, tiedän. En malta odottaa kesää, kylmyys ja varsinkin pimeys masentavat ihan hirveästi. Toisaalta en ole missään nimessä rantakunnossa. Eli ehkä on vain parempi, että mulla on vielä pari kuukautta aikaa työstää tätä kroppaa :)

Lots of love,
Marissa

2 kommenttia:

  1. MAHTAVAA! Tykkääntykkääntykkään♥ Toivottavasti olo on vieläkin yhtä hyvä? Kiitos myös kommentistasi, ihanaa jos sait siitä jotain toivoa:) Lupaat olla itsellesi mitä parhain jatkossakin, eikö niin? Se pitää sisällään sen, ettet ruoski itseäsi turhaan vaan mieti vaatisitko samaa muiltakin? Toivottavasti ystäväsi kanssa oli kivaa ja viikonloppusi on täynnä kivoja juttuja ja pelkkää hymyä ja naurua. Halauksia!♥

    VastaaPoista
  2. "Luotan vääriin ihmisiin, ja niihin oikeisiin en luota tarpeeksi."
    Tiiän tunteen..... Kesää odotellessa!!! =)

    VastaaPoista