sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Its called regret, not bulimia.


Eli joo, toi otsikko kuvaa tätä iltaa/yötä aika hyvin.
Päivän pärjäsin tosi vähillä kaloreilla, niin kuin olen nyt viimeisen viikon muutenkin pärjännyt, mutta sitten baareilun jälkeen kaverit halusivat käydä ostamassa roskaruokaa. Ja siitä se ajatus sitten lähti. Miettisin vielä sitä syödessäni, että menen vaan kotiin, ja siitä heti nukkumaan.
Mutta tietty kun vihdoin pääsin kotiin päätin syödä vielä jotain, ja sit vielä jotain... Joka väliin söin myös tietoisesti jäätelöä. Vittu mä olen tyhmä. Tietty sitten päädyin juoksemaan vessaan, ja oksentamaan siihen asti, kunnes kurkku oli niin kipeä, että nyt jos yrittäisin puhua, niin ei varmaan tulisi mitään ääntä ulos. Nämä on taas näitä mun "hyviä" valintoja.
Positiivisemmalla nuotilla, huomenna olisi tarkoitus mennä taas salille. Ja maanantaina on tietty taas töitä. En jaksaisi töitä enää, se on vaan niin energiaa vievää. Onneksi olen nykyään alkanut viedä omia eväitä töihin, niin ovat ne työpäivänkin kalorit laskeneet siedettäviin lukemiin.
Aivan, ja mun on nyt pakko saada stoppi mun röökin polttoon. Oksentamisen lisäksi se on toinen asia, mikä tuhoaa mun kurkun ihan totaalisesti.
Yritän kirjoittaa jotain selkeämpää huomenna.
Stay strong beauties! :)
Lots of love,
Marissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti