keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Gym + Bikini thinspo




Tule jo kesä!! Oli pakko linkittää, koska tää biisi on niin ihanan kesäinen, ja hei katsokaa nyt tota videota, ja sanokaa ketä ei haluais näyttää tolta? Joo, sitähän mäkin.

Tulin just salilta kotiin. Oi sitä fiilistä, kun sai itsensä revittyä irti sohvasta tai tietokoneen edestä, ja meni ja kävi vihdoinkin treenaamassa. Huomenna pitäis jaksaa taas. Ja kyllä mä jaksankin, kun pakko on.

Olen kehittänyt itselleni palkinnot jokaisesta pudotetusta kilosta mun tavoite painoon asti. Sekin motivoi, kun tietää ettei voi mennä esim. kasvohoitoon ennen kuin on pari kiloa tippunut. Olen myös ripustanut mun bikinit mun tietokoneen taakse, niin että neän ne aina kun olen koneella. Ja mähän olen koneella aika paljon, haha.

Jotenkin olin päivällä vielä kovin epäileväinen tästä päivästä, mutta nyt olo on jotenkin luottavainen. Aivai! Melkein unohdin mainita, että kävin aamulla vaa'alla. Edellisen kerran olin käynyt vaa'alla kaksi viikkoa sitten, ja se luku oli silloin suurempi kuin ikinä aiemmin. Se jos mikä oli herättelevää, että jotain on pakko tehdä, sillä kesällä en tosiaan halua että mut sekoitetaan rannalla ollessani hylkeeseen.

Aamupaino oli sitten kuitenkin 2 kiloa vähemmän kuin kaksi viikkoa sitten, eli about tollasta kilon vikkovauhtia tässä on pidetty yllä. Ja olenhan mä toki tyytyväinen, vaikka paljon mulla on vielä pudotettavaakin.


Lots of love,
Marissa


Ps. Kiitos Abbeylle haasteesta, teen sen varmaan ensi postauksessa :)

2 kommenttia:

  1. Hei ihan loistavaa! onnea pudotuksesta! =)

    VastaaPoista
  2. Ei herranjumala miten ihana video, tuli motivaatiota enemmän kuin piiiiitkiin aikoihin! Pakko varmaan jakaa omassakin blogissa :)

    VastaaPoista