maanantai 7. helmikuuta 2011

Syntien tunnustus... puhdas pöytä, puhdas omatunto?


Mistä johtuu, että kirjoitan tänne nykyään miltein aina vain öisin? Johtuuko se siitä, että olen päivisin niin häpeissäni siitä mitä teen, etten yksinkertaisesti kehtaa? Pimeän turvin tulen paljastamaan tänne syntini. Ylensyönnit, laksojen väärinkäytön ja oksentamisyritykset.




Voi tätä ihmisen rauniota.

Katsokaa miten se lihoaa.




Synti nro.1: ylensyöniti

Tätä on tapahtunut nyt liian pitkään. Inhoan itseäni, ja silti toistan saman virheen joka päivä. Ahminnat on ollut jokapäiväisiä nyt noi 1,5 viikkoa. Törkeää, kamalaa, oksettavaa. Niin.



Synti nro.2: Laksojen väärinkäyttö

En ole sortunut tähän syntiin ollenkaan niin usein kuin tuohon ensimmäiseen. En tiedä onko se hyvä vai huono asia. Jos kysyt minulta tai vaa'alta, niin se on huono asia. Jos kysyt "normaaleilta ihmisiltä", niin sitten se on hyvä asia... kai. Kuka senkin määrittelee, mikä on väärinkäyttöä. Ei ketään lue niitä purkin kyljessä olevia tekstejä.



Synti nro.3: Oksentamisyrityset

Tähän olen päätynyt myös muutamana iltana. En uskonut, että tämän lupauksen pitäminen osoittautuisi olemaan näin vaikeaa. En ollut tiedostanut itsekään, miten usein ajattelin tätä vaihtoehtoa, ennen kuin se oli suljettu pois. Olen viimeisen puolentoista viikon aikana päätynyt wc:n pöntön ääreen useammin kuin tahtoisin myöntää.



Music televisionista tulee musiikkivideoita vain öisin. Se on musta sääli. Ihan niinkuin mua muka jaksais kiinnostaa jotkut reality-sarjojen surkimukset. Hei haloo, mulla on omakin surkea elämäni, jossa on mulle ihan tarpeeksi dramaa ja käänteitä, mä en tarvitse mitään muiden ihmisten ongelmia tähän lisäksi.



Ampukaa mut joku...



Love or hate, whatever,
Marissa

4 kommenttia:

  1. voi kulta, kaikilla on huonot ajat. joskus elämä on vaan ylivoimiaista, eikä jaksa keskittyä siihen mitä siltä oikeasti haluaa saada. sä olet vahva, mutta vahvojenkin on joskus levättävä hetken, kunhan jatkaa vaan yrittämistä.

    voimia ja paljonpaljon haleja pieni ♥ mä uskon että sä jaksat taas jatkaa kun on sen aika

    VastaaPoista
  2. Tiedätkös rakas, kun mulla oli tollanen ns. huonokausi eli ahmimiskausi, yksi bloggaaja ssecret kirjoitti mulle: "usko pois, toi menee ohi. Jossain vaiheessa sua vaan ei enää yksinkertaisesti tee mieli ahmia." Ja niin siinä totta tosiaan kävi. En tiedä, että onko tosta tiedosta mitään apua, mutta jos sä jätät ne laksat ja ahmit vaan, niin kohta sun kroppa huutaa väkisinkin lopettamista :)

    tsemppiä pieni <3

    VastaaPoista
  3. Niin, kiitos paljon ♥
    Kyllä sä tosta kaikesta huonosta vielä yli pääset, usko pois :) Tsemppiä ja paljon haleja ♥

    VastaaPoista
  4. mul on samanlainen kausi menossa, so remember- you are NOT alone! <3

    VastaaPoista