sunnuntai 13. helmikuuta 2011

Do it yourself, and make it happen



Tää viikonloppu oli aika sanoinkuvaamaton. Tai no, monta kirosanaa tulee mieleen. Mutta oli mulla hauskaakin. Lauantaina lähti homma vähän lapasesta, tuli syötyä ja juotua ihan liikaa. Nukkumaan päädyin joskus neljän aikoihin. Yllätys yllätys, nyt ei sitten nukuta pätkääkään.

Onneksi tänään ei ollut mitään krapulaa/krapulamättöä, vaan onnistuin ihan kelvollisesti, kalorit pysyi reilusti alle 1000. Kävin chloen kanssa kahvilla, ostin kaupasta turvaruokiani, ja vietin suuren osan illastani saunassa istuen. Tuntuu että saatan oikeasti onnistua laihtumaan, siis ihan oikeasti. God i hope so

Ensi viikolla on taas yo-kirjoitukset, mutta jostain todella kummallisesta syystä en stressaa tällä hetkellä ollenkaan. Jotenkin se, miten mun syömiset menee vaikuttaa tosi paljon mun mielialaan muutenkin. Eli jos olen syönyt ihan kauheasti, tulee mulle helpommin paniikki muistakin asioista.


Gossip girl on yksi lemppari tv-ohjelmistani, ja lempi hahmoni sarjassa on kaikista juonitteluistaan huolimatta (tai juuri niiden takia) Blair. Jotenkin mun mielestä on ihana katsoa, että jollain on niin paljon tahtoa saada oma tahtonsa läpi, muista välittämättä. Ja sellaista fiilistä mä tarvitsen itsekin lisää. Sitä fiilistä, että minä haluan ja pystyn laihtumaan niin pieneksi kuin haluan, eikä kukaan ta mikään saa minua pysäytettyä. Ja että valehtelu olisi sujuvaa, eikä aiheuttaisi tunnontuskia. Kiitos



Lots of love,
Marissa

6 kommenttia:

  1. hyvää ystävänpäivää :) niin ja hei saanko kysyy mist tunnet chloen? Tai siis mis ootte tutustunu? =)<3

    VastaaPoista
  2. Gossippihan on siis aivan mahtava! Kauniita ihmisiä ja hyvä "juoni" sarjassa muutenkin. :>

    Hyvät ystävänpäivät ja tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  3. Niimpä :/ inhottavaa ku maha tuntuu ihan pinkeeltä ja hyi.
    Ainiin hyvää ystävänpäivää! :)<3

    VastaaPoista
  4. Oi mä kans rakastan ylikaiken blairia! Se on niin ihana kun on niin täydellisesti oma itsensä, sen sijaan että pyrkisi mielyttämään ihmisiä. Ja se lojaalisuus lähimmäisiä kohtaan on hänellä ihailtava, ystävää ei jätetä hätää. Ja just toi päättäväisyys ja selkeät tavoitteet, eikä anna minkään tulla niiden eteen!

    Tsemppiä kirjoituksiin! ja ihanaa ystävänpäivää

    VastaaPoista
  5. Gossip girl on ihana sarja. Mut mulla on vieläkin (ja nyt varsinkin kun tajusin miten kollaaseja tehdään) kauhee täydellisyyden halu tota banneria kohtaan. Tuleepi sitten myöhemmin "uusi parempi"

    VastaaPoista
  6. Niimpä :/ oivoi. Sulle myös paljon haleja ja tsemppiä pieni <3

    VastaaPoista