keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Stylish blogger award && dreams of summer


Uusi viikko on lähtenyt ihan siedettävästi käyntiin. Kalorit on pysynyt siedettävyyden rajoissa, en siis ole sortunut ahmimaan, mutta ei ne nyt missään pikkuruisissa lukemissakaan ole pyörineet. Miten sen nyt ottaa.


Ja tosta stylish blogger awardista. Ajattelin nyt kerrankin ottaa tämän jutun tehdäkseni, vaikka yleensä laiskuuttani vaan sivuutan tällaiset jutut :D

Mutta siis, alkuun mun täytyisi nimetä muita bloggaajia.
Ojentaisin tämän palkinnon kuitenkin Mandylle, joka minut tähän "haastoi", Abbeylle (misshappen), Liisasofialle(This is what i am), Chloelle(stop crying, keep trying), Nephille (mirror mirror on the wall), viululle (trying to live without ed) sekä marie.:lle (because i need to be thin)

Valitsin nämä ihmiset, koska he ovat tulleet minulle erityisen tärkeiksi tässä bloggailun mukana. He ovat ihmisiä, joiden blogeja seuraan ja... en oikein tiedä. He nyt tulivat ensimmäisenä mieleeni. Kai tämä on jonkinlainen kiitos teille... ootte mulle tärkeitä, vaikken sitä aina huomaa mainita. En kai vaan oo sosiaalisesti niin lahjakas ;)


Mä menenkin tästä suunnittelemaan kesää, toivottavasti olen paaaaaljon laihempi ja kauniimpi ensi kesään mennessä. Lets cross our fingers girls!


Lots of love,
Marissa xo
PS: laitan ne 7 asia minusta huomiseen postaukseen, unohdin et nekin piti liittää tähän xD

5 kommenttia:

  1. Vooi kiitos ♥ Sinä myös oot tärkeä. Hihi :) ♥
    Tsemppiä ja haleja :>

    VastaaPoista
  2. kiitos haasteesta, teenpä sen myöskin huomenna!:) tsemppiä muru♥

    VastaaPoista
  3. Kiitos tsemppauksesta, kyllä mä sille varmaan uskallan kertoa. En voi nimittäin jatkaa tätä epärehellisyyttä.

    Tsemppiä sulle :)

    VastaaPoista