lauantai 12. helmikuuta 2011

Naisellisuus testi by Marissa



Okei, otsikko oli pienoinen vale, ei tää ole mun "kehittämä", mutta vastailin tähän viime yönä joskus puoli kolmelta, niin eiköhän tää sit pitäny tänään julkaistakin :D




Eli siis, tää testi on erittäis yksinkertainen, jos vastaus on "kyllä", niin ei muuta kuin rasti ruutuun:


[ ] En juo kahvia

[x] Meikkaan lähes joka päivä (umm... siis aina!!)

[x] Tykkään lauluista, joissa kerrotaan rakkaudesta (tykkään toki muunkin aiheisista biiseistä)

[x] Kuuntelen poppia (lähinnä vaan jos oon lähdössä juhlimaan)

[ ] Kuuntelen klassista

[ ] Olen seurustellut vakavasti yli kolme kertaa

[x] Hihitän

[ ] Pidän kasvoistani

[ ] Minulla on kauniit kasvot

[x] En koske mielelläni likaisiin asioihin

[x] Hiukset ovat ikuinen ongelma


[x] Inhoan sadetta

[x] Minua harmittaa, jos sotken vaatteeni

[x] Kiljahdan, jos säikähdän kunnolla

[x] Pojat on kivoja (... tai sitten ei)

[x] Tiedän, että ainakin viisi kundia on ollut kiinnostunut minusta

[ ] Matkustan kaikki kilometriä pidemmät matkat autolla


[ ] Ihastun helposti

[ ] Mutta ihastukset menevät myös helposti ohi

[ ] Pidän kilteistä pojista enemmän kuin koviksista

[/] Pelkään pimeää (pelkään olla ulkona pimeällä... pelkään et joku hullu käy mun kimppuun)

[/] Pelkään korkeita paikkoja

[x] Pelkään hämähäkkejä

[x] Kalja on kamalan makuista


[x] En röyhtäile julkisesti

[x] Rakastan shoppailua

[x] Ja minulla on varaa kunnon tuhlaukseen (vain tiettyyn aikaan kuukaudesta, haha)

[x] Vaaleanpunainenkin on ihan kiva


[x] En osaisi puolustautua, jos kimppuuni hyökkäisi mies

[/] Pysyn hyvin pystyssä korkkareilla, joissa on 15 cm korko

[/] Syön terveellisesti

[x] Minulla on monta läheistä tyttökaveria

[x] Tykkään käyttää koruja


Olen...



[ ] vetänyt toista naista tukasta tai raapinut

[x] Korjannut sukkahousuja kynsilakalla

[x] Kurkkinut kaverin kylpyhuoneen kaappiin (hihi, pelkää nyt Chloe >:))

[x] Nyppinyt kulmakarvat

[x] Keikistellyt peilin edessä


[ ] puhunut puhelimessa tunnin jos toisenkin putkeen ystävän kanssa

[ ] Vetänyt naamaan ison levyn suklaata kerralla

[x] Siivonnut hulluna kun joku kertoo tulevansa kylään lyhyellä varotusajalla

[x] Pissannut julkiselle paikalle maistissa

[ ] Silittänyt alushousuja

[x] Kuunnellut korvat höröllä Dr.Philin viisauksia

[x] Haaveillut rikkaasta miehestä!

[ ] Kutonut kangaspuilla

[ ] Käynyt manikyyrissä (tää on suuri menetys, ja aukko sivistyksessäni)



30 pistettä, eli juuri ja juuri normi nainen!
Oho, olinpa paljon "miehisempi" kuin mitä oon luullut. Tätä ei lähipiiri uskoisi, mulla kun taitaa olla sellasen tyttömäisen tytön maine ;D


0-10 = sä oot kuule tosimies!
11-20 = oot yhtä naisellinen ku Marilyn Manson
21-28 = miesmäisiä piirteitä on havaittavissa mutta silloin tällöin sisäinen naisesi pyrkii esiin
29-36 = normi nainen
37-43 = aika diiva
44-49 = oot naiseuden multihuipentuma.. naisellisempaa saa hakea

2 kommenttia:

  1. Hih, tämähän on jännä! Saatan itse hieman lainata tätä :)

    VastaaPoista
  2. mie oon varmasti mies tän testin mukaan :D

    VastaaPoista