tiistai 9. maaliskuuta 2010

The only time your truly alone is when you lose yourself

Aurinko!! :D



Ei ole todellista, siellä se taivaalla möllöttää! Jeiii!
Päivä on ollut todella ihana aamusta asti. Toi valo vaan saa mut jo valmiiks niiiin paljon paremmalle tuulelle. Ei oo yhtään niin surkea olo kuin mikä on ollut viimeisen viikon ajan...
On vaan ollu ihan kauhea olo aina viimeistään siinä vaiheessa kuin on koulusta päässyt kotiin. Tänään tulin kotiin iloisena, joten tämän päivän olevan täydellinen blogini henkiin herättämiseen.


So here i am, alive and well. En käyny sunnuntaina vaa'alla, et en tosta painosta tiedä. Oon kyllä viime postauksesta eiliseen päivään asti syönyt mitä mieli tekee, eli siis liikaa kaikkea. Esim. jäätelöä oon syönyt aika törkeät määrät. Mutta toi aurinko, joka sai mut vaihteeks onnelliseksi, myös muistutti mua siitä, että kesä lähestyy :D Bikinikausi tulee, and im so NOT ready


Okei, tulis nyt se kevät ensin :)


P:stä ei ole kuulunut mitään, ja ehkä hyvä niin. En mä tiedä mitä mä edes haluaisin siltä kuulla. En kai mitään. Viikonloppu oli kyl jotain kauheinta, istuin vaan yksin huoneessani, ja kierin itsesäälissä. Todella häpeällistä, eikä se tule enää IKINÄ toistumaan. Osaan mä olla vahvempikin, nyt vaan pitää nostaa päätä pystyyn ja saada jonkinlainen ryhti-liike käyntiin ;)



Kalorien laskeminen jatkukoon!




LOVE,
Marissa <3

2 kommenttia:

  1. hyvä, life goes on, ja seuraavaks sä oot sit kans messis ku pidetää joku leffailta! ;) ja samma här, bikinikauteen en kyl tosiaa oo valmis viel, kevät onneks aikaa tehä jtn asian eteen! hyvä et oot taas ilosel pääl, toi kuulostaa hauskalt toi "kalorien laskeminen jatkukoon!" :--D

    VastaaPoista
  2. Ihanan pirteä postaus! :)

    Tsemppiä kaikkeen :)

    VastaaPoista