tiistai 23. maaliskuuta 2010

Im losing my favourite game

The cardigans - My favourite game



Miksi tää ei onnistu? Motivaatio lojuu jossain katuojassa, liian kaukana täältä. En tajua miten jaksankin epäonnistua JOKA PÄIVÄ. En oikeasti kestä. Painoa on tullut varmaan kilokaupalla lisää, tai siltä mä ainakin näytän. Tänäänkin meni hienosti, kunnes tulin kotiin, ja vedin vatsan täyteen pähkinöitä. Joo, ei niissä olekkaan kuin joku 600(!!!!) kaloria per sata grammaa. Vittu että mä olen tyhmä.


Eniten mua ärsyttää se, et en ole luovuttanut. Ei, vaan mä oikeasti joka aamu ajattelen, et tänään mä onnistun, ja pääsen tähän taas ihan täysillä mukaan.

Mut ei, joka päivä sama juttu. Mä olen vaan mun oma pahin vihollinen. Aina kun saan painon alas, niin joku mun päänsisäinen ääni saa mut taas mättöämään itseni siihen samaan painoon, missä mä oon jumittanut enemmän tai vähemmän viimeiset puoli vuotta.


Vittu ku oon säälittävä.


Jatkan teidän blogien lukemista ja kommentointiakin, mut postaan uudelleen vasta sunnuntaina, tai kun jotain positiivista kehitystä on tapahtunut.


Love,
Marissa <3

13 kommenttia:

  1. Sä et todellakaan ole säälittävä<3 Kaikilla on huonoja päiviä. Ajattele nyt vain että huomenna on uusi päivä ja sen mukana tulee uusi mahdollisuus onnistua:)

    VastaaPoista
  2. Et oo säälittävä♥ :--) Kyllä se siitä taas, uskot vaan itsees. Tsemii ja haleja♥

    VastaaPoista
  3. kyl se siit lähtee, sit ku tulee yks onnistunu pv on helpompi jatkaa sitä onnistumist seuraavatki päivät! :-)

    VastaaPoista
  4. Tsemppei, et oo säälittävä. Tää on joku kevät masis. Mut voitetaan se ♥ mulla on mennyt ihan päin persettä viimiset päivät.

    Huomenna on oikeasti uusi päivä! ♥

    VastaaPoista
  5. Tiedän ♥ ja se on ihanaa :)

    VastaaPoista
  6. Noin lihavat eivät voi olla tyytyväisiä itseensä. Eivät mitenkään.

    Reverse toimii. (;

    VastaaPoista
  7. Mä tiiän miltä susta tuntuu, koska musta tuntuu just tolle samalle. Mä epäonnistun joka ainoa päivä ihan samalla tavalla. Joka aamu ajattelen että nyt on sit uus päivä, tänään mä onnistun. Ja joka ilta ajattelen, että taas epäonnistuin. AINA ja se alkaa ottaa niin päähän!

    Kyllä tästä selvitään :)

    VastaaPoista
  8. Mulla on ihan sama juttu. Aina kun on saanut painoa edes vähän laskemaan, pitää menne taas syömään ja siinä taas ollaan aloituspisteessä. Voimia ♥

    VastaaPoista
  9. Oon oikeesti niin samassa jamassa kun siekin, paitsi että en oo ees painoo saanu laskee piiiiitkään aikaan. Ainut plussa oon joka viikko käyny pari kertaa lenkillä mut pitäs vähän kattoo noita syömisiäkin.. :l Onnea ja ihanaa kevättä!

    VastaaPoista
  10. Luin tän kirjotuksen uusiks ja naureskelen noille sun pähkinöille.. Itehän kävin tänään Raxissa.. :D:ADSDJAFHJDKLGJ hajoon!
    .
    .
    .
    .
    .
    .....PERKELE.

    Kiitos. ;p

    VastaaPoista
  11. Oi kiitos! =) Hei aattele vaikka, että huomenna sulle menee paremmin, varmasti!

    Muista se ihana fiilis, mikä tulee keveyesti syödyn päivän jälkeen! =)

    VastaaPoista