keskiviikko 31. maaliskuuta 2010

I haven't lost anything exept my mind




~The Used - Empty with you




En tiedä mitä oikein kirjoittaisin...



Mulla oli tänään vapaapäivä. Ihanaa, koska tunnen olevani ihan loppuun palanut. Huomenna mulla sit alkaa koeviikot. Tiedä mitä siitäkin sit tulee, ei oo tää lukemis motivaatio oikeen kohdallaan : /



Kävin sunnuntaina vaa'alla, ja paino oli pysynyt samana kuin viimeviikolla. Mua ärsyttää niin paljon, et jumitan vaan koko ajan tässä samassa painossa.
Luin tänään mun omia postauksia viime syksyltä, ja ihmettelen mihin se ihminen on kadonnut. Se ihminen, joka kauhisteli 700 kalorin päiviä, ja söi päivittäin reilusti alle 500 kaloria. Minne tää henkilö on kadonnut, ja mistä mä löydän sen uudestaan.
Huomasin myös, että postasin paljon useammin. Täytyy päästä taas tähän bloggailuun paremmin kiinni. Siinä samalla toivottavasti myös tohon laihdutukseen.



Tänä viikonloppuna on kaverin synttärit. Siellä tulee sit juotua alkoholia, ja varmaan syötyäkin kaikkea epäterveellistä. En oikein tiedä mitä teen ton jutun suhteen. Siis et mitä haluan siellä sit syödä. No jaa, täytyy sitä sit miettiä vielä



Perjantaissa kauhistuttaa myös se, että joudun menemään isovanhempien luo pääsiäislounaalle, jonka jälkeen jodaan kahvit. Ja voivoivoi kun siellä tulee taas olemaan sellaiset kakut ja suklaamuna vuoret odottamassa.
Mut olen jo päättänyt, että olen siellä mahdollisimman tiukalla linjalla, enkä tee mitään typerää repsahdus-sekoamista. Siitä illasta en sit olis niinkään varma.


All in good time...



No joo, pitää varmaan taas jatkaa kokeisiin lukua, jos mielin päästä niistä edes läpi





Lots of love,

Marissa xo



Ps. Toi kuva sai mut nauramaan, joten pakko se oli jakaa teidänkin kanssa ;))

1 kommentti:

  1. Hyvin sä pärjäät. Minullakin on tuo toinen minä vähän hukassa. Se joka oli tallella ennen joulua ja vähän sen jälkeenkin. Minne se katosi??

    Tsemejä tärkeä ♥

    VastaaPoista