sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

There is nothing wrong with me. Trust me :)

Anteeks etten oo kirjoittanut.
Olen monta kertaa meinannut, mut en oo vaan saanut aikaiseksi.


Anteeksi


En edes muista milloin olen viimeksi kirjoittanut. Kouluhommat painaa päälle, tänäänkin pitäis saada yks projektityö ja yks esitelmä tehtyä. Jos olisin oikein ahkera, saisin varmaan luettua tähään vielä vähän biologiaakin, kun oon siinä ihan pihalla jajaja....


Mut en mä varmaan jaksa. Ei oo yhtään sellanen olo. Mun sisko on meillä kylässä. Se tarkoittaa yleensä syömistä, siis AIVAN liikaa syömistä. Se vaan syö koko ajan, ja ihmettelee jos mä en halua syödä.


Mut joo, kertaan vähän tätä viikkoa.
Riitelin yks päivä äidin kanssa mun syömisestä. Mä tiedän et mun pitäis vaan nauraa sen jutuille, niin ettei ne sen sanomat jutut sais mitään painoarvoa. Mut en mä pysty. Tälläkertaa sen syytökset osu vähän liian lähelle, eikä mun pokka oikeen pitänyt. Se sano et se luulee et mulla on anoreksia. Miten tollaseen sit voi vaan nauraa. Sanoin siihen sit vaan, et onks se ihan sokea, enhän mä oo edes alipainoinen. Ja et esim. mun reidet on ihan valtavat. Siihen se vaan totes, et mun omakuva on vaan vääristynyt, ja et mä en näe itseäni selkeästi. Olin niin tyrmistynyt. Onneks oli aamu, ja mulla oli kiire kouluun. Lähdin vaan nopeesti paikalta, ja sanoin äidille, et nyt se on lopullisesti seonnut.


Bussissa vaan musiikki täysille, ja yritin saada paniikin häviämään ennen kuin pitäis mennä kouluun. Siellä on sit taas uudet epäilevät ihmiset, joille pitää uskotella et kaikki on kunnossa. Musta tuntuu, et yks mun koulukavereistakin on alkanu epäilee jotain... Esimerkiksi kun oon ruokalassa, se saattaa kysyy, et miks en ottanu sämpylää (hiilareihiilarei) tai miks en ottanut jotaan pannukakkua (raisvaarasvaa ja kaloreikalorei)... Mut täytyy vaan yrittää keksii hyviä selityksiä, ja nauraa epäilyksille.

Tänään oli taas punnitus päivä. Paino oli pudonnu puol kiloo viimeviikosta. En tajua miten se voi edetä noi hitaasti... tai no, kai ne muutamat peruskulutuksen ylittävät päivät on tähänkin syynä. Huoh...


Ootteko muuten nähneet sen lady gagan uuden musavideon... Voi luoja, sillä on niin täydellinen vatsa ettei paremmasta väliä... Sellasen kun saisin kesään mennessä, niin olisin niiiin tyytyväinen :)

Mitä haluaisitte mun kirjottavan? Mulla lyö niin tyhjää, ja musta tuntuu, et mun kaikki postaukset on ihan samanlaisia?


Love,
Marissa

2 kommenttia:

  1. en oo tainnu kokeilla? :o mist niitä saa ostaa? töytyyki kokeilla :) mun budjetilla mennään vielä aika kauan tolla koti span voimin mut olis ihanaa kyl mennä jonnekki oikeen kunnon kylpylään <3

    joo ja toi lady gagan uusin musavideo, IHANA :D

    VastaaPoista
  2. mä kerron sit heti ! ja katon et jos tolla mun kameralla sais jotain kohtalaisia kuvia niist sineteistä, et millaset ne sit on :)

    VastaaPoista