sunnuntai 14. maaliskuuta 2010

Home bitter home

Koko viikonlopun kestänyt kaupungin-vaihdos teki niin hyvää, ettei mitään järkeä. Kotiin on yleensä aina kiva palata, mut ei tässä tapauksessa. Vietin viikonlopun siskoni kanssa, ja nautin ihan täysillä. Myös kaikesta kielletystä, kuten roskaruoasta, tuli nautittua ihan täysillä. Ikävä kyllä. Kaikki ahdistus oli silti jossain niin kaukana, en ajatellut ruokaa about koko viikonloppuna. Oli vaan niin helppoa olla onnellinen, ja tehdä kaikkea hauskaa tuntematta sekuntiakaan syyllisyyttä.



Mut kaikki tää alko heti kasaantumaan mun niskoille matkalla kotiinpäin. Oli sellanen olo, et aina vaan mitä lähemmäs tulin, niin sitä tietoisemmaks tulin siitä ruoan määrästä mitä tuli viikonloppuna syötyä. Yksi ruksi lähtee sivupalkista, koska kävin äsken vaa'alla, ja se näytti yhtä kiloa lisää... Se ei siis oo aamupaino, mut mä oon aika varma, ettei sillä olis kuitenkaan suurta eroa. Anyways...



Oon miettinyut viikonlopuna aikana paljon mun tulevaisuutta. Olen aika varma, että aion joskus tulevaisuudessa muuttaa samaan kaupunkiin missä siskoni asuu. Tunnen siellä aina oloni onnellisemmaksi, ja olisin siellä lähempänä toistakin minulle super-tärkeää ihmistä. Anteeksi muuten että puhun tässä postauksessa asioista todella ympäripyöreasti, en vain halua kertoa niin tarkkaan, että joku saattais mut tunnistaa. Tietysti sinne tän viikonlopun kaupunkiin muuttamisessa olis huonotkin puolensa, mutta kaikkea ehtii vielä miettiä, en nyt kuitenkaan oo muuttamassa vielä ainakaan vuoteen edes omaan kämppään. Eli kaikki sitten aikanaan.



Toivottavasti teillä oli kiva viikonloppu. Mun piti mennä tänään katsomaan Liisa ihmemaassa yhden kaverin kanssa, mut arvatkaa oliko salissa jäljellä enää 10 paikkaa, kaikki hajapaikkoja jostain reunoilta :(



Onko joku teistä jo nähnyt kyseisen leffan? Mä oon jo nyt ihan innoissani, koska mun mielestä kaikki Tim Burtonin leffat on aina ihan mielettömiä :D kun en nyt vaan pettyis...





Lots of love,
Marissa

3 kommenttia:

  1. joono vanhemmat vois kattoo hieman pahalla jos rupeisit liimailee jotain tollasii kuvii jääkaapin oveen :D yksin asumisessaon kyl puolensa :)

    VastaaPoista
  2. Sun viikonloppu kuullostaa hyvältä :> Itellä ois ensi viikolla muutto edessä poikaystävän luokse, pelottaa vaan et tulee äitii ikävä. :E Itekkin haluisin nähdä sen Liisa ihmemaassa lefun mut tuntuu vaan niin turhauttavalta maksaa montaa euroo siitä et näkee sen 3Dnä vaikka onhan se ihan erilainen kokemus yms mut just nyt ei vaan oo muutenkaan ylimäärästä rahaa.. :l

    VastaaPoista
  3. Pärjäile, onneks sulla meni viikonloppu hyvin ettei kesken kaiken mitään angstia tullu:D Nii joo ja mun mielestä oli kyllä ihan kiva tulla suomeen kun oli jotain 4 astetta pakkasta, se on kiva ilma.. mutta nyt vklp meni plussalle ja nyt taas miinukselle eli kelit mitä mahtavimmat -.- miekin haluaisin nähdä sen liisa ihmemaassa elokuvan (:

    VastaaPoista