tiistai 8. joulukuuta 2009

RantRantRant

Nyt kun sain tän kirjotettua, niin uskon hyvin sen, että tää possunuha piikki aiheuttaa ärtymystä :P Sorry guys, en oo yleensä näin rasittava :)


Oon ollut koko päivän kotona.
Kuukatiskipuja on niin että tuntuu, et joku yrittää repiä tiensä mun sisältä ulos. Ei ollenkaan kiva tunne. Kuumettakin löytyy 38.3 astetta. Eli päivä on kulunut pitkälti nukkuessa.


Oon myös syönyt jo nyt ihan liikaa. Muroja aamupalaksi, ja kalakeittoa lounaaksi. Ja mistään ei voi kieltäytyä, kun äiti tuijottaa vieressä, ja yrittää maaritella mut syömään vielä jotaan ihme leipää. Vaaleaa leipää. Margariinilla ja juustolla. Olis sit vaan tunkenut mun suun täyteen voita jos se haluaa, niin et musta tulee joku muodoton läskimöykky.


No niin, tulipas taas vähän valiteltua :P


Kauheet paineet tullu taas koulun suunnalta. Mä olen sellanen, et stressaan todella helposti, ja mulla on joululomaan asti jokainen päivä suunniteltu about minuutti aikataululla. Kaikki pitää saada tehdyksi, ja nyt mä vaan laahustan kotona, ja nukun koko ajan.
Niinku mulla olis tällaseen aikaa.


Ärsyttää kanssa, koska mun piti mennä tänään koulun jälkeen P:n luokse, ja nyt mun täytyy perua. Se osaa aina piristää mua, ihan sama kuinka huonolla tuulella olen.


Anyways, toivottavasti teillä on parempi päivä :)

Mitä olette toivomassa joululahjaksi?


Love,
Marissa xo

7 kommenttia:

  1. Joululahjaksi toivoin kirjoja :) pari kirjaa ja sit sanoin kaikille et ei mitää syötävää, koska sitä saa kuitenkin (ja kun oon sanonut noin kaikille, niin kukaan ei osta mitään suklaata tms).

    Kulta sanoi et ostaa mulle jonkun korun ja sit no en mä oikee muuta oo toivonut. Tarttisin hiustenkihartimen, ja sit antaisin mielelläni kenelle tahansa multa pari kiloa läskejä...

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Ja toisaalta vaikka se siirappi välillä ärsyttää, niin ehkä vielä enemmän alkais ärsyttää, jos joutus koko ajan kirjottaan jotain, että oon lihonu neljä kiloa ja tää on ihan paskaa.. :)

    VastaaPoista
  3. laukku ja huivi ostettiin äidin kanssa, ja lisäksi hajuvesi, rahaa..

    no näköjään sait, vaikke se sitten ollutkaan hyvä juttu?? Mulle ei tullut mitään, käsikään tuskin kipeä :)

    Toi kioski ei todellakaan ole mun lähellä en edes teidä miten sinne eksyin.. mutta hyvä kioski on, täytyy myntää :D

    haleja <3

    VastaaPoista
  4. Hei, koita parantua <3 Mä en oikeen vieläkään tiedä mitä haluaisin joululahjaks. Varmaan motivaatiota ja itsekurin. Ja uuden ipodin .__.

    VastaaPoista
  5. TOivottavasti paranet pian =) yritä rentoutua ja olla kokoajan miettimättä " tän jälkeen on jälel viel se, se ja se...."

    Ja ton syömisen suhteen, et oo viel ees paljoo mässänny, joten älä ota lisä paineita siitä =)

    Tsemppiä ja haleja <3

    VastaaPoista
  6. kiitos:) sullekkin jaksamisia<3

    VastaaPoista
  7. Kiitos samoin <3

    Ihana blogi sulla :) Mä en oo oikein toivonu joululahjaks mitään, en oikein osaa ikinä pyytää mitään :D

    VastaaPoista