torstai 31. joulukuuta 2009

I wish you well, i wish you well. I wish you better than myself


Olen kotona taas :]


Valehtelisin jos väittäisin että oli kiva olla poissa. Koska muuta muutosta ei mun poissa ollessani ole tullut kuin lisäkiloja. En ole käynyt vaa'alla, enkä TODELLAKAAN tahdokkaan käydä.


Huomenna on 1.1. Silloin on taas pakko ottaa itseä niskasta kiinni. Tekosyitä mun on turha keksiä, koska niistä ei ole mulle mitään hyötyä. Asioiden on pakko muuttua jotta mä pystyn olemaan onnellinen, ja pitämään itseni kasassa. Näin ei voi jatkua, koska kaikki on menossa nyt päin persettä.


Olen hieman pessimistisellä tuulella just nyt. Olen kipeänä kotona, poikaystävä on kaveriensa kanssa, mun kaverit on keskenään, ja mä... Mä. olen. kotona. Yksin.


No joo, joten siis hieman ärsyttää. Ulkoa kuuluu kauhee rakettien pauke. Niin kaunista, mut jotenkin niin masentavaa. No joo... Ajattelin postata huomenna mun uuden vuoden lupauksia, mikäli keksin jotain sellasia, mitkä olis oikeasti toteutettavissa. Mä olen ehkä huonoin pitämään tollasia lupauksia. No, niistä sitten huomenna.


Mun mielestä on tosi outoa ajatella, että tää vuosikymmen päättyy tänään. Yritän muistella mitä tänä vuotena on tapahtunut. Mitä merkittävää, mitä sellasta minkä muistan viel monen vuodenkin päästä.


Tänä vuonna aloitin tän laihdutus jutun. Ihan alku vuodesta. Kohta tulee siis Meidän vuosipäivä. Voi miten kornia ;D No, mut se jää varmaan mieleen. Mut jos totta puhutaan, niin ei paljoa muuta tähän vuoteen mahdukkaan. Kaikki iloiset muistot jotenkin harmaantuu, kun muistaa miten niinnä parhaimpinakin hetkinä piiloutu kulman taakse laskemaan kalorit 5. kerran et varmasti pysyi alle kulutuksen. Tää vuosi on ollut rankka, mut mun mielestä silti sen arvoinen.


Ihanaa ja Onnelista uutta vuotta teille kaikille ihanille ihmisille!

Toivottavasti seuraava vuosi tuo tullessaan kaikkea mukavaa teille kaikille :]


Love and happiness,

Marissa <3

1 kommentti:

  1. Aa, munkin mielestä on outoa ajatella että nyt vaihtui vuosikymmen ö___Ö Sitä ei vaan tajua, että nyt on todellakin -10, joka on 2010 eikä 1910 :--D

    No mutta tsemppiä sulle! ♥

    VastaaPoista