lauantai 12. joulukuuta 2009

Your dreams are more than worth defending

Hohoiijaa, vihaan tyhjiä lupauksia, ja nyt itse viljelen niitä ihan joka puolelle -.-
Stupid girl, ei voi muuta sanoo.

Eilinen meni kiitettävän huonosti, mut tänään sit sitäkin suuremmalla motivaatiolla eteenpäin. Ja sit mä vielä ihmettelen miks paino pysyy tossa samassa läski pisteessä.

Your full of shit, your born to quit


No, tänään oon yrittänyt neutralisoida tilannetta juomalla kahvia about 5 kuppia (ei ollu laksoja kotona, ja kahvi toimii ihan yhtä hyvin, ellei paremmin) ja kuntoillu minuksi aika paljon. Ja tietty ollu mahdollisimman vähällä ruoalla.

Mun pitää mennä ihan just leipomaan, enkä saa oikeasti sit syödä sitä taikinaa, ja levitä taas joka suuntaan...

You need to let go of letting go

Olen vasta nyt alkanut saamaan itseeni sitä joulumieltä. Katselin itselleni tänään uutta mekkoa jouluksi, ja päätin, että mun on pakko laihtua yhtä kokoa pienempään mekkoon täksi vuodeksi. Tai siis, aion ostaa mekon, joka on mulle varmaan vähän piukka, mut oon niin laihtumassa siihen jouluun mennessä.
Ootteko muuten tajunneet, miten vähän aikaa jouluun oikeesti enää on? Siis joku tyyliin 2 viikkoa! Oh no, mulla on tää lahjojen hankinta aika huonossa hapessa, pakko käydä hulluna ostamassa kaupat tyhjäksi sit ens viikolla.

Aivan, ja miten ajattelitte selviytyä kaloreistanne jouluna? Nyt kaikilta kaikki tips and tricksit julki, koska tää aiheuttaa mulle vielä enemmän paniikkia kuin noi lahjat. Miten mä tuun ikinä pystymään olemaan siinä joulupöydässä miljoonan sukulaisen ympäröimänä, ja syömällä vähän ja järkevästi?
Eli, kysymys kuuluu...

Miten aijotte selvitä joulusta?

Vastatkaapas siihen ;)

Love and xmas spirit,
Marissa xo

9 kommenttia:

  1. Mulla ei oo aavistustakaan miten selviän joulusta, kun oksentaminenkaan ei enää tule kyseeseen.

    Tänne on luvattu ihan hirmuinen määrä pakkasta, että ehkä mä luistelen ja yritän kuluttaa jouluruokia pois. Tosin, jos tulee semmonen -20 (ja enemmän) mitä on jouluksi luvattu, niin jäädyn ennenkun pääsen pois kotipihalta.. :((

    Eli ei mitään tietoa miten selviäisin.

    VastaaPoista
  2. En selviä joulusta, niiden ruokien takia, enkä siksikään kun tuntuu aika mahdottomalta päästä tavoitteeseeni ennen joulua. Mutta minä onnistun. PAKKO.

    Lahjat on onneksi jo hankittu ja paketoitu ja vien ne maanantaina kouluun ja annan kavereille. Thats it.

    Tsemejä sulle, kyllä sä onnistut :) mä tiedän <3 tai ainakin toivon todellakin!

    VastaaPoista
  3. En yhtään tiedä mitä teen jouluna. Haluaisin silloin antaa itselleni lomapäivän ja syödä hitusen normaalimmin ja nauttia joulutunnelmasta. Toisaalta en tiedä onnistunko siihen vetämättä övereitä... en tiedä

    VastaaPoista
  4. Syömällä karkki niin että vatsalaukku räjähtää ja v älillä hieman helpottaa oloa yläkerran 'lepohuoneessa' :)

    Joulun jälökeen sitten..

    Jaksamista <3

    VastaaPoista
  5. No mä kans! Ja haluisin aina jotain pientä muutosta, muttaku se toteutus ei oikeen onnistu.. :D

    VastaaPoista
  6. joulu on tulossa toodella nopiasti, en tiiä yhtään miten selvitä joulusta, kun en oo muutenkaan vielä ihan 'selvinnyt'...

    tsemejä sulle<3

    VastaaPoista
  7. Onneks en oo muuten jouluruokien ystävä kuin, tortut, piparit ja suklaa (just ne terveellisimmät, hyvä minä =S) Mutta ruuan ahtamista ei oo tiedossa.

    Ite oon todennu hyväks sen että juo paljon hiilihapollista kivennäisvettä, ja ottaa lautaselle pikku nokareen kaikkea. Voi sanoa "näyttää vaan vähältä, kun mul on niinpaljon eri lajeja" Sitten niitä pikkunokareita voi pyöritellä siinä lautasella pitkäänkin, sillä ihmiset kattoo: "aha toi on syöny jo kinkkunsa" vaikka sitä kinkkua olis ollu ihan pikku hitunen vaan.

    Tulipa sekava, mut jos jotain auttais? Tsemppiä paljon <3

    VastaaPoista
  8. Muutama päivä enää :) ja tänä vuonna on onneks jopa vähä pidempi loma mitä yleensä..

    VastaaPoista
  9. mul kans vähä joululahja kriisi..
    kaloreista en tiiä, tuskin tulee syötyy sen pahmmi jos kattoo et oon pari kk syöny 2000kcal joka päivä ja lihonu yli 5 kiloa... HYI.
    No mut.. 1.1 se lähtee taas ^_~

    VastaaPoista