maanantai 7. joulukuuta 2009

This poison in me so intoxicating





~The Used - In a needle



KIITOS kaikille, jotka jätti ihania kommentteja viime postaukseen :D

Kiva tietää et on kaivattu



Eilinen meni hyvin, ja niin on tänäänkin mennyt. Nukuin aamulla pommiin, ja myöhästyin bussista. Onneks iskä suostu heittää mut kouluun. Myöhästyin kuitenkin, ja opettaja ei ollu kauheen tyytyväinen...



Arvatkaa muuten ketä sai tänään possunuha rokotteen?
Ihan hirveää, olin niin kauhuissani, koska pelkään neuloja (siis tollasia rokotusnarkkari -neuloja, en mitään nuppineuloja... kyl te varmaan tajuatte).
Kun menin sinne terkkarin luo, sen ekaan kysymykseen vastasin heti ääni vapisten, koska olin ihan kauhuissani. Sit meinasin tietty pyörtyä sen rokotteen saamisen jälkeen.

Vähänkö oli noloa ;D



Koulun jälkeen oli tosi väsynyt, ja oon totta puhuen vieläkin. Menin suoraan koulusta kaupungille, ja sieltä P:n kanssa kahville, joten en ehtinyt ottaa päiväuniakaan. Musta on tullut ihan pikku lapsi noiden päiväunien suhteen, hehee ;D Oon ihan yltiö väsynyt jos en ehdi nukkumaan päikkäreitä



Olo on tällä hetkellä aika kurja. Päähän sattuu, niinkuin myös tohon rokotettuun käteen, ja pohkeisiin (ei mitään tietoa miksi)... Kaikki näistä luultavasti johtuu tosta rokotuksesta, ainakin niin mulle sanottiin sillon kun olin sitä ottamassa. Nyt mun pitäisi mennä lukemaan ruotsin sanoja ja tekemään läksyjä



Sori jos teksi on tosi sekavaa :S





Ai niin!
Mitä ostatte läheisillenne joululahjaksi?
Please tell me, i need some ideas ;)





Love,
Marissa xo

5 kommenttia:

  1. Mä harrastan cheerleadingia kun kysyit :)

    Mä ostan ihan vaan jotai herkkuja noille, just joku suklaalevy mihin en koskis itse... Ja sit poikakaverille leivoin pipareita eilen, hän pyysi niitä (toivoi varmaan että söisin itse vähän samalla kun leivoin, no kyllähän niitä pari tuli syötyä)

    Tsemei <3

    VastaaPoista
  2. mä en yhtää tiiä mitä ostaa. tai isälle ostin jonkun vihreä tee saippuan ja suklaata sit kavereille herkkuja ja jotain pikku meikkei tms. koruja (:

    jaksamisia<3

    VastaaPoista
  3. Mä oon tehny murulle ystävänauhan avaimenperäks ja sit oon ostanu sille paksun sarjakuvakirjan. Myöhemmin ostan sille vielä tod.näk. dvd:tä ja pari peli pelikaupasta. :) Iskälle oon ostanu cd levyjä kun sattuivat olemaan halvalla myynnissä. Sit ostin sillekkin kirjan. Itseasiassa, ostin kaikille mun siskoille ja veljelle kirjan. Ja sitten mä teen niille vielä koulussa jotain kivaa. :) Puualalla kun olen, niin voin tehdä mitä haluan. :)

    VastaaPoista
  4. Mä sain tänään sen rokotteen ja pyörryin. Oli jotenkin niin pelottava tunnelma, kun mua vaan kannettiin raajoista johonki makaamaan ja näin mun yläpuolella jotain epämääräisiä kasvoja. Se oli tosi outoa.

    Musta tuntuu, etten osta tänä vuonna herkkuja kenellekään perheenjäsenelle. Ne jäisivät kuitenkin lojumaan jonnekin olohuoneeseen kaikkien saataville, joten mä pistäisin ne poskeeni. Se ois pahinta, mitä voisi tapahtua. Hyi, mua oksettaa jo ajatuskin.

    VastaaPoista
  5. Joo miulla sen varas toi joululahjojen osto et tuleeko kirpparilta rassuu ku vein sinne vanhoja kamojani nyt.. ;o :s Aa ymmärsin kyl ton pipari idean, sulosta. ;) Mut aattelin kyl ostaa sille jotain koska se maksaa synttärilahjaks miun pidennykset ja ostaa joululahjaks napakorun ja alusvaatteita. :s En kehtaa pelkän piparin kans mennä sinne vaik kylhä se ajatus on aina tärkein ;D

    VastaaPoista