maanantai 17. syyskuuta 2012

This is what makes us girls




  ~ Lana Del Rey - This is what makes us girls  
Niin addiktoiva biisi, vaikka en kyseisestä laulajasta pahemmin välitäkkään.

Eilinen menikin paljon odotettua paremmin, ja päivän päätteeksi kaloreita kertyi vain 450. En toki rupea valittamaan, parempi liian vähän kuin liikaa. Jotenkin mulla ei vaan koko päivänä ollut pahemmin nälkä, niin ei sit tullut syötyä kauheasti. Kävin eilen vielä noin tunnin kävelylenkillä, mutta paljon muuta ei sit eilen tapahtunutkaan.

Tänään oon ollut koko päivän tosi väsynyt. Niinku TOSI väsynyt... portaiden nousu väsyttää, koko ajan on kylmä ja lihaksiin sattuu vaikka en oo liikkunut paljon ollenkaan. Olen aika varma että olen tulossa kipeäksi, joten luultavasti tämä kaikki johtuu vaan siitä. Silti salaa toivon, että laihdutuksen huonot puolet alkais näkymään jo nyt. Hitto kun se vaaka on vieläkin kadoksissa.

Lisäsin eilen tollasen bmi/painon pudotus taulukon tohon sivupalkkiin, että siitä sit näkee että millä tahdilla tää paino lähtee tästä putoamaan. Tietenkään en voi sitä just tällä hetkellä päivitellä, mutta lupaan hypätä vaa'alle heti kun sen jostain löydän. Mikä tapahtuu toivottavasti pian, koska tää tietämättömyys on yhtä tuskaa.

Aivan, kävin tänään kaverin kanssa kaupungilla ja kirjastossa. Lainasin Marya Hornbacherin "Elämä kateissa" kirjan kolmannen kerran, joten siitäkin toivottavasti tulee taas ammennettua motivaatiota tähän kutistumis operaatioon. Suosittelen tota kirjaa kaikille ketkä ei sitä vielä ole päässeet lukemaan.

Huomenna tulee vähän erityyppinen postaus, koska mikäli tää mun nuha/flunssa pahenee, niin oletan etten tee huomenna paljon mitään muuta mainitsemisen arvoista kuin nukun ja pyörin pyjama päällä kotona.


Love,
Marissa

7 kommenttia:

  1. Musta on ihanaa, että kirjottelet taas. Mutta oon surullinen siitä, että laihdutat ja syöt tollasia 400 kalorin naurettavanpieniä määriä :(

    Joka tapauksessa, mitä sulle kuuluu? Miten elämä on kohdellu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän normaalisti syödä vähän tota enemmän, mutta eilen vaan en ollut nälkäinen.
      Ihan hyvin mulla kai menee, vähän tuntuu kuin elämä olisi jämähtänyt paikoilleen. Toivon että jos alkaisin yksitellen kokoamaan kaikki palaset taas paikalleen, aloittaen vaikka tosta mun painosta.
      Kiva huomata, että niin monet "vanhat tutut" on vielä täällä, on niinkuin kotiin palaisi :)

      Poista
    2. Mun mielestä ei vaan kuulosta hyvältä, että yrität saada elämää kuntoon painoa pudottamalla. Meinaa siitähän se vaan huononee. Vointi siis. Vaikka sitä luulee että vois paremmin, kunhan vaan laihtuisi.

      Toivon kaikkea hyvää sulle! Ja kyllä mä oon täällä odotellut että kirjottelet taas, toivon että jatkat kirjottamista. :) Vaikka en haluaiskaan että laihdutat.Olis ihanaa nähdä joku päivä täältä että oot päättänyt lopettaa laihduttamisen.

      Poista
  2. Ihana että oot taas täällä!! =) Ja koukutuin tohon biisiin!
    Mä yritän pysyä spontaanina, musta vaan tuntuu etten mä tiedä rajaa spontaanin ja piittaamattoman välillä. Tarvitseeko siihen piirtää raja? Vastasinkin kuulumisiani ihan kokonaisen postauksen verran! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, se on kyllä tosi koukuttava :D
      Ja siirrynkin tästä sitten sun blogin puolelle tsekkaamaan sen postauksen :)

      Poista
  3. Ihan epätodellista nähdä tutulla tyylillä kirjoitettuja tekstejä. Voi kuinka ikävä onkaan ehtinyt tulla tässä välissä, sulin välittömästi hymyyn kun näin kommenttisi! Ehkä meillä on aika samanlainen tilanne takana ja edessä? Ole rohkea, vahva äläkä murehdi liikoja. Ei ole kiire ja olet jo täydellinen, kaunis nuori nainen. Muista se? Haleja tuhansittain ♥♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tälläkin puolella ruutua on hymy korvissa ♥
      Ihana huomata ettei mua olla kokonaan unohdettu. Tuntuu oikeasti ihan kuin olisin ollut kesälomalla, ja nyt olisin palannut "kouluun", jossa saa taas nähdä kaikkia vanhoja kavereita.
      Kiitos kommentista, täytyy pysyä vahvana ja koittaa muistaa ettei tässä tosiaan ole kiire mihinkään :)

      Poista