sunnuntai 16. syyskuuta 2012

First weekend back

 
 
 
Tämä viikonloppu oli (ja on siis vieläkin) tosi erilainen kuin mitä mun viikonloput on ollut viimeiset kuukaudet. Menin toki taas baariin molempina iltoina, niinkuin melkein aina, mutta en ollut kumpanakaan iltana kännissä, ja lähdin reilusti ennen valomerkkiä. Voi sitä iloa, kun ei seuraavana aamuna ole järjetön nälkä ja päänsärky, eikä lompakko ole keventynyt ollenkaan niin paljon kuin yleensä.

Se oikea voitto tässä vähemmän juomisessa tulee tietysti siinä, että tulee kivasti väistettyä ne järkyttävät kalorimäärät mitä alkoholi sisältää. Todella pitkään en halunnut laskea alkoholin kaloreita, koska en halunnut missata jotain tapahtumia ja juhlia sen takia, että niistä kertyisi niin paljon kaloreita. Nyt olen kuitenkin päättänyt, että parempi on tiedostaa mitä paskaa sinne kroppaansa kittaa kun on juomassa. Ennen suosin jatkuvasti likööreitä tai kuoharia, mutta voi jumalauta miten paljon niissä voi olla kaloreita. Kuiva siideri on kaveri, noin 30kcal/100g.

Eli perjantai ja lauantai meni juhliessa. Perjantain kalorit 1240 ja eilisen 1310, molempiin on siis laskettu myös alkoholit mukaan. Vaikka noi ei mitään pieniä lukuja olekkaan, niin oon silti ihan ok tyytyväinen, koska en kumpanakaan päivänä syönyt paljon, vaan noi kalorit koostuu lähinnä siitä alkoholista.

Tai no jaa... eilen oli yhden mun kaverin synttärit, ja siellä tuli syötyä kaksi keksiä ja vähän sipsejä. Ärsyttää niin paljon, mutta ne olis kaikki katsoneet mua tosi oudosti, jos en olisi ottanut mitään. Huono omatunto tuli silti noista sipseistä, kun ne oli ihan turhia. Ja kalorimäärissä näkyy sitten...

Aivan, mulle on ilmaantunut ongelma, johon en ole aiemmin törmännyt. Mun vaaka on kadonnut! Pieni paniikki, koska sunnuntai on aina ollut mun viikon punnituspäivä, ja nyt sitten yritin etsiä sitä ihan paniikissa nyt aamulla. Hei mitä mä teen!? Taidan lähteä jatkamaan etsimistä, ja tulen huomenna ilmoittamaan miten tämä päivä meni.

Feels so good to be back! :)


Love,
Marissa

3 kommenttia:

  1. ihanaa että sä oot palannut ! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ja ihana tietää että ton tauonkin jälkeen tätä mun blogia sentään lukee vielä joku :D

      Poista
  2. Kiva että oot takas blogimaailmassa! :)

    VastaaPoista