tiistai 18. syyskuuta 2012

Thinspiration: Felice Fawn

Eilinen menikin sitten vähän huonommin, koska jäin katsomaan tv:tä myöhään yöhön. Ja tietenkin mun oli haettava lisää muroja (ja siis nimenomaan All Bran muroja, koska kaikki muut murot on mun mielestä jotain itse paholaisen keksimiä sokeri möhkäleitä). Kaloreita kertyi eilisestä 880. Miten sen nyt ottaa, ihan ok päivä saldo, kyllä mun tuollakin pitäisi laihtua. Ja jos verrataan vaikka mun viime viikon syömisiin, niin on toi nyt huomattavasti vähemmän. Yritän just pysyä tuossa alle 1000 kalorissa per päivä.

Ja miten on, haluatteko että vastaan kommentteihin "vastaa" toiminnolla vai teidän omiin blogeihin? Kun mulle tulee sellanen olo että huijaan noiden kommenttien määrässä jos vastaan omaan blogiin, haha. Ja tiedän, että olen kysynyt samaa joskus aiemmin, mutta siitä on niin kauan etten muista enää miten ihmiset siihen vastasi. Sori.

Halusin tehdä jonkun vähän eri tyylisen postauksen täksi päiväksi, ja löydettyäni ylikauniin Felice Fawnin jostain netin syövereistä, oli mun pakko tehdä thinspo kollaasi kyseisestä henkilöstä. Mulle tuollaiset jalat myös, kiitos!











Kuvat osoitteesta weheartit.com



Love,
Marissa

6 kommenttia:

  1. mun puolesta vastaaminen sopii hyvin tänne omaan kommenttiosioon - niin mä itsekin vastaan kommentteihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ok, kiva että kerroit mielipiteesi! :) Enköhän mä totu tähänkin taas jossain vaiheessa..

      Poista
  2. Kiitos kommentista ja ole hyvä vaan, kiva oli kirjoitella kunnon postausta, kun tuntuu että kirjoittelen vaan joka viikko samaa jauhantaa siitä miten kujalla oon. Ehkä mun pitäis alkaa taas tarkemmin laskee kaloreita, niin ois jotain mitä kirjoittaa, ja laihduttaminenkin edistyisi.

    Mä en kans tiiä miten ton vastaamisen kans kannattaa tehä, kun ite en ainakaan muista käyä kahtoo omiin kommentteihin tulleita vastauksia muiden blogeista, mut toi vastaa -nappi on vaan niin kiva :D Oon tehny vähän silleen että jos multa on kysytty jotain sellaista mitä voin kertoo kaikille, ja mitä joku muukin vois haluta tietää niin oon vastannu omaan blogiin että kirjoittajan blogiin, mut jos ei oo mitään konkreettista kysymystä/vastaan toiselle vaan salaisesti niin sitten oon vain kommentoijan blogiin :D

    Tulipa pitkä, mut siis juu tää on vaikee. On kyl kiva tulla bloggeriin ja nähä että on kommentti tullu vaikka se olis vaan vastaus omaan kommettiin =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, musta tuntuu, että teen vähän molempia jatkossa, kun en nyt osaa oikein päätyä kumpaankaan vaihtoehtoon.
      Tää vastaa-systeemi on vaan niin paljon kätevämpi, mutta huomaan etten itsekään usein jaksa käydä toisen blogissa katsomassa onko viestiin vastattu.
      Ja kiitos että jaksoit kommentoida näinkin pitkästi :D

      Poista
  3. Älä viitsi! Tajuatko sä että Felice Fawn itekki puhuu anoreksiaa vastaan ja pitää koko pro-ana ja thinspiration-kulttuuria aivan hirveänä ja taistelee tautiaan vastaan?

    VastaaPoista
  4. http://www.felicefawn.com/blog/2012/03/14/a-response-to-weight-critics/
    Jos osaat englantia......

    VastaaPoista