perjantai 27. huhtikuuta 2012

You give me butterflies



Viikko on taas mennyt liian nopeasti ohi, ja kouluhommat on jääneet totaalisesti väliin. Olen ollut yllättävän sosiaalinen tällä viikolla, ja kavereita on tullut nähtyä joka päivä. Yleensä mun viikot ei ole yhtään tällaisia, vaan pikemminkin just päinvastaisia. Eli normaalisti en pääse ovesta ulos kuin ehkä kolme kertaa viikossa, ahdistaa, eikä muutenkaan jaksa esittää iloista muille ihmisille.


Mutta tällä viikolla olen ollut kummallisen hyvällä tuulella, ja jaksanut elää normaalia enemmän. Lämpenevä sää kuin pakottaa pois näistä tunkkaisista nurkista piileskelemästä. Tai setten tää kaikki johtuu vain yhdestä jätkästä kenen kanssa olen jutellut aika non-stoppina tällä viikolla. En tietenkään saisi olla liian toiveikas, sillä huonostihan mulle luultavasti taas käy kuitenkin. Mutta katsotaan nyt.

Laihtumisen puolella kaikki ei sitten olekaan niin ruusuisesti. Olen laihtunut joku puoli kiloa tällä viikolla. Ihan hyvä sinäänsä, mutta ärsyttää kun urheilu on taas jäänyt aika totaalisesti. Tajusin myös että olen aika kusesssa sen mun salin kanssa, koska mulla ei ole tarpeeksi intoa käydä siellä. Ja se maksaa liikaa. Et en nyt tiedä mitä teen sen kanssa. Täytyy vaan koittaa ottaa itseä niskasta kiinni, mutta sekin ahdistaa jotenkin ihan helvetisti.


Olipa taas tosi sekava postaus. Anteeksi siitä. Nyt suuntaan lukemaan teidän ihania postauksia.
Hyvää viikonloppua vaan kaikille, muistakaa pitää hauskaa :)


Lots of love,
Marissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti