torstai 19. huhtikuuta 2012

Let's do this one more time


onpas taas tullut pidettyä taukoa. Olen ollut jo jonkun aikaa aika palasina, ja taidan olla vieläkin. Mutta kävin eilen vaa'alla. Ja sen shokin jälkeen tajusin kyllä että ei tämä ihan näin voi jatkua.
_
Paino on tällä hetkellä jotain ihan järkyttävää, olen about samassa painossa kuin noin 3 vuotta sitten kun aloitin tosissani tän laihdutuksen. Ja jos jokin on motivoivaa, niin se ajatus, että olen tässä heittänyt jossain puolessa vuodessa 2,5 vuoden rankan työn hukkaan. Kaikki ne paastopäiviät, oksentamiset ja tappotreenit - turhaan. Kamalaaaaaa!
_
Joten, ketään ei varmaan ihmetytä kun sanon että motivaatio on niin korkealla että huh huh. Nyt on aivan pakko laittaa suurin mahdollinen vaihde silmään, ja painaa nasta lautaan. Kesä ja sen tuomat terassi rundit ja rannalla makoilut on ihan kulman takana, ja minä en ole valmis!
_
Paniikki meinaa taas iskeä, mutta sellaiselle ei nyt ole aikaa. Suunnittelin itselleni eilen jonkinlaisen pohjan syömisille. Ajattelin sunnuntaihin asti keskittyä syömisen korjaamiseen, ja aloittaa kuntoilun maanantaina. Kyllä mä tähän pystyn, olen aiemminkin pystynyt, niin miten se nyt muka olisi yhtään sen vaikeampaa. Samat keinot vaan käyttöön taas. Ettei tästäkin kesästä tule sellainen sisällä piileskely kesä.
_
Wish me luck, ja hyvää torstaita kaikille! :)
_
Lots of love,
Marissa

4 kommenttia:

  1. haha ;DD joo mäki oon ihan innoissani, ku oon koko talven KOKO talven puhunu miten haluisin nopeasti ulkomaille, sitte viime viikolla tuli älynväläys että äkkilähtöhän on sen verran halpa että antaa mennä vaa ja nyt ollaa sitte menossa!
    ja joo kiitos! tarkotinkin just niitä kapseleita ostin just äsken:) kiitoksia kommentista ja avusta:)

    VastaaPoista
  2. ja mullakin kauhee ahdistus päällä ku en tiiä kerkeenkö kesäks kuntoon..mut onneksi meillä on motivaati korkealla eikös;) tsempit ja halit<3

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä!! Ihana kuulla sustakin pitkästä aikaa!! <3
    You can do it!! =)

    VastaaPoista