tiistai 22. marraskuuta 2011

How can i love when im afraid to fall?

Haha, luin eilen yöllä kirjoittamani tekstin. Onneksi jätin julkaisematta, sen verran masentavaa/ahdistavaa paskaa oli. Tänään ei oikeastaan ole mennyt paljon sen paremmin, mutta olen sentään pysynyt aika hyvin koko päivän kasassa.

Outoa miten tyhjöltä tää päivä tuntui kun ei tarvinnutkaan mennä töihin. Nyt en ollut ihan niin ahdistunut kuin olen ollut ton viimeisen viikon. Nyt on vaan jotenkin surullinen olo. En osaa selittää. Jotenkin tuntuu kuin olisin auttamattomasti liian vähän.

Tuntuu myös siltä, kuin pitkästä aikaa haluaisin jonkun jätkän taas tähän mun sekasortooni mukaan. Mua ahdistaa myöntää tota, koska mulla on viimeiset puolitoista vuotta ollut aivan selkeää, että ketään jätkää en rupea kuin enintään tapailemaan. Tai en edes itse tiedosta sitä, mutta heti kun juttu alkaa päästä eteenpäin, mä luovutan. Jotenkin mä kai olen tunnevammainen tai jotain, en sit tiedä.

En myöskään tiedä miksi valitan tunne ongelmistani tänne blogiin. Tarkoitus oli tulla kertomaan lähinnä siitä, että mulle on tullut ihan järkyttävä vaa'an pelko. En ole käynyt sillä noin 2 viikkoon, enkä uskalla enää! En vaan pysty, entä jos se näyttääkin jotain ihan hirveää lukua? Koitan taas huomenna aamulla jos vaikka sittenkin uskaltaisin. En voi kuitenkaan luvata mitään ;)

Jotkut on kysellyt jotain venäjä postausta, mutta en mä oikein osaa tehdä sellaista. Mitä haluatte tietää? Ajattelin että voisin kertoa siitä jotain, mutta olis tosi kiva jos lähettäisitte (vaikka anonyymeinä)n jotain kysymyksiä siitä myös, niin tietäisin vähän et mitä haluatte siitä tietää :D

Eli kysymksiä venäjästä, antakaas tulla :)


Lots of love,
Marissa

3 kommenttia:

  1. Kiitos sinulle muru viestistä. Mun on pitänyt käydä tähän kommentoimassa ja laittamassa kysymyksia, mutta olen ollut tavallista väsyneempi.

    Anyway! Kuvaile ihan tavallinen päiväsi siellä. Mitä kaikkea teit? Mitä eroja voisit sanoa Suomen ja Venäjän välillä, oliko ruoka pahempaa vai parempaa?:D vai vain erilaista? Entäs ihmiset, suomalaiset vs. venäläiset? Monet pitävät venäläisiä keskimääräistä epärehellisempänä porukkana, rikollisia ja kommunismiunelmissaan yhä eläviä. Millaisia ihmiset olivat? Ja miten suhun suhtauduttiin, henkilönä / suomalaisena. Huomasitko, että venäläisillä olisi ollut vastaavia ennakkoasenteita? Miten muuten pärjäsit, selvisitkö hyvin englannilla vai miten, osaatko nyt venäjää ihan fluently?:D Onko totta, että pietarissa viedään autoista merkkikyltit? Esim Audin neljä rengasta. Oliko kovatkin markkinat, voisinkohan mihin hintaan ostaa corollaani Ferrarin merkit? Kai perehdyit kaikkiin tällaisiin olennaisiin asioihin?:D Miten muuten, löytyikö venäjältä ihan kivoja vaatteita, vai kaikki sellaisia koreilevia feikkiturkkikiiltonahka juttuja? Sitten, parhaat vinkit turistille. Käytös ja mitä ottaa huomioon perus kaupunkikäynnillä. Osaatko suositella jotain käyntikohdetta, vaikka jossain paikassa missä itse ehdit käydä?

    Siinä muutama! Toivottavasti tuli inspiraatiota keksiä itse vielä lisäjutun juurta:)

    Halauksia sinulle, toivottavasti kammot menevät ohi♥ ps. kyllä ne ajatukset siitä selkenevät, kun joku mies todella kolahtaa;)

    VastaaPoista
  2. blogi on tehty et voisit kertoo tunteistasi vaikka olisi masentavaa ja pelottavaa. me tuetaan sua <3 voimia ja haleja<3

    VastaaPoista