keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Haastepostaus: Liian kalliita ja kaukaisia haaveita.

Vastaan nykyään kommenteihin "vastaa" toiminnolla, enkä enää kommentoijan omaan blogiin. Eli jos haluat nähdä mitä kommentiisi vastasin, näet sen tulevaisuudessa kyseisen postauksen kommenteista :)
Sain Abbey:ltä haasteen, joka kuuluu näin:
Kerro (ilman materiasyyllisyyttä), mitkä viisi tavaraa ostaisit, jos sinulla olisi kaikki maailman rahat. Tämän jälkeen haasta kymmenen muuta bloggaajaa.
Kymmenen bloggaajan haastaminen ei onnistu, koska olen hirveä ja laiska ihminen, joka ei nyt jaksa piristää muiden päivää. Anteeksi etten ole tarpeeksi. Ja anteeksi tosta ihme angst- vuodatuksesta. On ollut taas "one of these days" kun kaikki kaatuu päälle.
Ikävä muuten, että näiden piti olla just tavaroita, koska esim. tatuoinnin ottaminen himottaa tällä hetkellä erittäin kovasti. Mutta en mä sitä laske tavaraksi, eli ilmoitin näin ennen varsinaista haastetta, heh. Osa näistä on kyllä erittäin övereitä, mutta sehän oli koko jutun tarkoituskin :D
Mutta, sitten itse asiaan :
1. Chanelin 2.55 laukun

2. Asunnon Midtownista Manhattanilta

3. Kesä aunnon (Tai oikeastaan Villan) Hamptonista
4. Kartellin Bourgie valaisimen
5. Liput Provinssiin itselle ja kavereille
Tässä mun listassa tulee aika selkeästi esille se, miten paljon mä haluan muuttaa täältä jonnekin mahdollisimman kauas. Ja New York nyt on sattumalta ollut mun ehdoton lemppari kaupunki ensimmäisestä matkasta lähtien. Se on jotain ihan muuta, ja sitä paikkaa mä rakastan enemmän kuin mitään muuta. Kaikki on kiinnostuneita vain omista asioistaan, eikä nenää työnnetä muiden asioihin. Silti ihmiset kuitenkin ovat ystävällisiä ja sosiaalisia. Joskus mä vielä muutan sinne, sanoi muut ihan mitä vain.

3 kommenttia:

  1. Baby It's New York <3 Miks täällä maailmassa on niin paljon upeita paikkoja jotka haluun nähä?!

    VastaaPoista
  2. mulla olis sulle award mun blogissa :-)

    VastaaPoista