sunnuntai 22. tammikuuta 2012

My life is getting out of control





Voi helvetti miten nopeasti se elämä lähtee käsistä kun unohtaa keskittyä kiinni pitämiseen. Viime postauksessa mainitsin siitä, miten olo on turta, kuin olisi kuplassa, jotenkin erillään muista. No, kaikkea on nyt ehtinyt tapahtua sen jälkeen. En oikein tiedä miten selittäisin tämän kaiken...


No, olen tässä välissä tavannut yhden jätkän. Vaikutti mukavalta, mutta hän ei tainnut tuntea samoin. Tuli tosi ikävä fiilis ja olo oli erittäin ruma, joka sit taas ajoi mut muihin tyhmiin tekoihin... niinkuin esimerkiksi ruoka mättöön, sen jälkeiseen oksentamiseen, laksojen käyttöön ja baarissa huomion hakemiseen. Vittu mua.


Mutta yleisen sanonnan mukaan, pohjaltahan on tosiaan suunta vain ylöspäin. Hyvä asia on, että sain vähän tätä mun viikonlopun baari sekoilua selvitettyä, ja aloitan uudessa duunissa huomenna :))) Olen ihan super tyytyväinen, että pääsen vihdoinkin takaisin töihin.


Toinen urakka mikä alkaa huomenna on laihdutus. Tosiaan taas ihan kunnolla. Jotenkin nämä mun mies suhteet on tämän viimeisimmän jälkeen syöksyneet aika holtittomiksi. sen lisäksi mua vaan ahdistaa miehet jotenkin todella pahasti tällä hetkellä. Eli aion taas pitää vähän taukoa kaikenlaisesta säätämisestä/deittailusta, että pääsen keskittymään itseeni. Eli siis lähinnä keskityn nyt vaan tohon mun uuteen työhön, salilla käyntiin ja erityisesti laihduttamiseen.


Aivan, ja

Kesäkuntoon 2012!!

:D




Lots of love,

Marissa



Ps. Tiedän että tuli tosi sekava postaus, mutta mun oli pakko päästä purkamaan nämä mun ajatukset jonnekin.

4 kommenttia:

  1. Hei onnnee tosi paljon tosta duunista!!! Joku rutiini auttaa tosi paljon! =)

    kesäkunto 2012!!!

    VastaaPoista
  2. johan oot ylimielinen
    et edes kommentteihin viitsi vastata..

    VastaaPoista
  3. Kiitoskiitos tosi paljon kommentistasi. Olen huomannut olleeni paljon läpinäkyvämpi ahdistukseni kanssa, kuin olisin uskonut, mutta eipä se taida viedä mihinkään. Se on vain olemassa eikä taida mennä millään pois.

    Ha anteeksi itsellesi sekava kommenttini! Omassasi oli sentään montakin pointtia, pitäisi yrittää levätä jotta jaksaa taas jatkaa.

    Onnea hei muuten uuteen duuniin! Siitä se lähtee, elämäsi kevät 2012! Nyt olisi aika sullekin tulla niitä hyviä asioita, jaksat aina olla niin positiivinen vaikka paskaa tulee niskaan. Pidä siitä asenteesta kiinni, pääset vielä pitkälle! Halauksia ♥

    -Chrystal (blogger ei ole nyt ystäväni, en päässyt kirjautumaan)

    VastaaPoista
  4. ite kans rakastuin siihen, kun mulla ja mun kavereilla on tollanen pituusero ihan ilman että käytän mitään korkoja. Jotenkin tuntu heti hirmu läheiseltä...

    VastaaPoista