keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Do what you need to do to be proud of yourself



Okei, eilinen menikin vähän huonosti. Tai siis ihan vaan huonosti, mitä sitä kaunistelemaan. Tänään on kuitenkin mennyt paremmin, kun tämän hetkiseen kalorimäärään lisää vielä iltapalan, tulee päivän kalorit varmaan olemaan siinä 700 kalorin paikkeillam mikä on ihan hyvin. Ainakin paremmin kuin eilen.


En malta odottaa kesää. Ollaan suunnitelu Chloen kanssa viakka mitä ihanaa tapahtumaa kesälle, kun kerran ollaan molemmat silloin sitten ihan timmi kunnossa. Teen tänä vuonna kaikkeni että pysyn positiivisena, ja että oikeasti näen niitä tuloksia.


Kävin eilen aamulla puntarilla, ja voi huhhuh. Aika hirveäähän se oli. Töitä on aika paljonkin edessä, mutta on mulla tosiaan tässä aikaakin. Paitsi että maaliskuussa on jotain special juttua, jota varten haluaisin olla jo vähän laihempi kuin nyt, mutta kerron siitä enemmän joskus kun se on ajankohtaisempaa.


Olen tällähetkellä kipeänä (taas, ylläripylläri) mutta heti kun paranen niin suunta on kyllä salia kohti, on taas tullut sen verran pidettyä taukoa tän kipeilyn takia, että olen varmaan taas ihan rapakunnossa.


Anyways, toivottavasti kaikilla on kiva keskiviikko :)



Lots of love,

Marissa




Ps. Pitäisikö sivupalkkiin tehdä taas paino taulukko? Tai bmi taulukko? Tai ehkä molemmat? Vaikeita päätöksiä, joten kertokaa toki mitä mieltä te, rakkaat lukijat, olette :)

5 kommenttia:

  1. tee bmi-taulukko, se olis musta kivempi! :)

    VastaaPoista
  2. heeei waau! oon lukeny tätä blogia joskus kauan sit (säkin mun) ja olit mulle nii ihana! löysin sut taas ihan sattumoisesti, vähän jännä! mulla on siis nyt uusi blogi, etten tiedä tunnistatko/muistatko mua ees enään! voisinko kertoo missä blogissa kirjottelin johonki salaisesti sulle (jos sattuisit muistamaa ja en halua kertoa julkisesti jos joku tunnistais..)
    miten sulla on menny? onko sulla vielä syömisen kanssa ongelmia? yms. kerro lyhesti vaikka mitä kuuluu!!:)
    älä jooko julkaise tätä kommenttia kun oon kirjottanu noi vanhat blogit enkä halua et mua tunnistetaan niistä.. haleja<3

    VastaaPoista
  3. hii moikka taas, kiva saada vielä kommenttia sulta :) joskus luin ite ahkerammin sun blogia, mut voisinki alkaa taas vähän enemmän lukemaan. vaikka siinä on vaaransa, että saan vähän liikaa vaikutusta laihduttamisesta.. :)

    juu aika jännä et ollaa samankaltases tilanteessa ;o mut hyvä, nii voidaan tukea toisiamme! toivon vaan et saisin mun kaverit takas ja et voisin kertoo niille miten oon ikävöiny niitä, et en tajunnu sillo ku sairastuin et oikeesti "menetin" ne sillai. tuntuu nii inhottavalt ku ei tiedä, mitä ne haluu, onks mul mitää mahiksia päästä takas porukkaan oikeesti. vai tuunko aina roikkumaan jossain välimailla...

    enivei tsemppiä sinne ja kommentoidaan jatkossaki:)<3

    VastaaPoista