maanantai 3. lokakuuta 2011

I never really gave up on breaking out of this two star town





The Killers - Read My Mind


Tuli aika paljon kysymyksiä tosta venäjälle menosta, niin avaan tätä juttua nyt paljastumisenkin uhalla vähän tarkemmin. Eli jos joku nyt mut sitten tunnistaa, niin tough luck, fuck my life.


Eli siis, en tosiaan ole menossa mihinkään Pietarin tai Moskovan kokoiseen kaupunkiin, vaan sellaiseen vähän pienempään, ja paljon kauempana sijaitsevaan. Sellaiseen missä ei ketkään ihmiset kuulemma puhu englantia, ja missä ei ulkomaalaisia ole kuin kourallinen. Että mulle tulee mun erittäin rajallisen venäjänkielen tatoni kanssa varmaan ongelma jos toinenkin.


Työkseni hoidan siellä yhden tuttuni taloa ja lapsia. Vähän niinkuin väliaikainen Au pair. Mutta olen siellä tosiaan ainakin näillä näkymin vaan kuukauden, tai siis tällä tämänhetkisellä viisumilla en voi siellä sen pidempään ollakaan.


Aivan, ja lähtö on tossa viikonloppuna.


Tämän viikon aionkin sitten pyhittää sekä real life frendeille, sekä laihduttamiselle. Olen aika varma että en osaa laskea kaikkien siellä myytävien ruokien kaloreita, eikä mulla totta puhuen varmaan ole energiaa mihinkään laihdutukseen siellä. Ne lapset on tosienergisiä, ja tulen kyllä olemaan ihan koko päivän jaloillani, eli kulutusta tulee varmaan enemmän kuin täällä arkipäivisin.


Tänään illalla olen menossa kaverin kanssa kaupungille, ja toisen kanssa leffaan, eli tästä päivästä on tulossa vielä ihan kiva. Toivon myös että saan pidettyä kalorit ihan siedettävissä lukemissa.


Hyvää maanantaita murut! :)



Lots of love,

Marissa

3 kommenttia:

  1. Onneaa tuohon työhön venäjälle, kuulostaa oikein jännitävältä kokemukselta! (:

    VastaaPoista
  2. miks lähet venäjälle siis sukulaisia vai muuten vain kiinnostava maa?:) ihana blogis on muutes! minkä ikänen muute oot?:)

    VastaaPoista
  3. Voi olen iät ja ajat halunnut lähteä käymään Pietarissa jos ei muuta, aina se vain on jäänyt. Mitä ihaninta matkaa sinulle, siitä tulee aivan varmasti huikea kokemus jonka muistat loppuelämäsi. Rennosti sitten etkä murehti turhia asioita kuten ruoka!

    Mut buhuu tulee ikävä!♥ Haleja muru, tulet sitten viimeistään matkan jälkeen kertomaan miten meni;) удачи красавица♥

    VastaaPoista